اخبار داغ

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی خبر داد؛

اجرای طرح رسم ابرار در خراسان‌جنوبی/ کمک به فقرا، ایتام و زندانیان هدف این طرح است

اجرای طرح رسم ابرار در خراسان‌جنوبی/ کمک به فقرا، ایتام و زندانیان هدف این طرح است
مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی گفت: طرح رسم ابرار در روزهای 24،23 و 25 ماه ذی‌الحجه با هدف کمک به فقرا، ایتام و زندانیان در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اقبالیان مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از اجرای طرح رسم ابرار در خراسان‌جنوبی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد اقبالیان مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  از اجرای طرح رسم ابرار در خراسان‌جنوبی خبر داد.,

 

,

وی افزود: طرح مردمی رسم ابرار برنامه ابلاغی از طرف سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج کارمندان کشور است.

,

 

,

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی بیان کرد: این طرح در روزهای 24،23 و 25 ماه ذی‌الحجه برگزار خواهد شد.

,

 

,

اقبالیان عنوان کرد: هدف این طرح تأسی گرفتن از حضرت علی (ع) و اهل‌بیت محترم ایشان است که به نیت شفای امام حسن (ع) و امام حسین(ع) سه روز را روزه گرفتند و افطاری خود را در هر سه روز بین ایتام، مسکین و آزادی زندانیان هزینه کردند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ما نیز این طرح را در استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی برگزار خواهیم کرد.

,

 

,

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی گفت: مخارجی که در روز اول جمع آوری شود را به مساکین، روز دوم فقرا و روز سوم را برای آزادی زندانیان هزینه خواهیم کرد.

,

 

,

اقبالیان به شماره حساب‌هایی که برای کمک به اجرای طرح رسم ابرار توسط کمیته امداد و اداره کل زندان‌ها در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: شماره حساب کمیته امداد 011676518005 نزد بانک ملی شعبه طالقانی و شماره حساب‌های اداره کل زندان‌ها 0106341975006 و شماره کارت 6037991899909398 اعلام شده است.

, شماره حساب کمیته امداد 011676518005 نزد بانک ملی شعبه طالقانی و شماره حساب‌های اداره کل زندان‌ها 0106341975006 و شماره کارت 6037991899909398 اعلام شده است.,

 

,

وی اظهار کرد: این طرح از امروز 30 مرداد ماه به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد و امیدواریم با کمک مردم خیر اندیش خراسان‌جنوبی و تمامی بزرگوارانی که علاقه دارند در این طرح شرکت کنند هدایای خود را به شماره حساب هایی که اعلام شده واریز کنند.

,

 

,

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی بیان کرد: با ارسال نامه به دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر اقدام خواهیم کرد.

,

 

,

اقبالیان گفت: هدفی که از این طرح دنبال می‌شود الگو برداری و ترویج سنت اهل‌بیت (ع) در خصوص فقرا، ایتام و زندانیان است.

,

 

,

وی ادامه داد: هدف دیگر از اجرای این طرح تحقق انتظارات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رسیدگی به مستضعفان و رفع محرومیت‌زدایی  است.

,

 

,

مسئول بسیج کارمندان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری برای کمک به مستضعفان، ایتام و فقرا تاکید داشته‌اند.

,

 

,

اقبالیان بیان کرد: هدف بعدی از اجرای طرح رسم ابرار نهادینه کردن مشارکت عمومی و هدفمند کردن وضعیت مستضعفان در سه بخش فقرا، ایتام و آزادی زندانیان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه