اخبار داغ

خادمی:

قاچاق ۱۲میلیون لیتر بنزین اشتباه بود؛ یک میلیون لیتر قاچاق می‌شود

قاچاق ۱۲میلیون لیتر بنزین اشتباه بود؛ یک میلیون لیتر قاچاق می‌شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای قاچاق ۱۰ تا ۱۲ میلیون لیتر بنزین اشتباه بود و حدود یک میلیون لیتر روزانه قاچاق بنزین انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت‌الله خادمی در گفتگویی درباره تصمیم دولت برای راه اندازی سامانه کارت سوخت، گفت: دولت گذشته به درستی این سازوکار را در پیش گرفت اما با روی کار آمدن دولت تدبیر این سازوکار به بهانه غیر شفاف بودن و ایجاد رانت، کنار گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: دولت برای حذف کامل کارت سوخت دو لایحه ارائه داد که مورد انتقاد و اعتراض نمایندگان مجلس قرار گرفت و بالاخره پس از افزایش قاچاق سوخت، دولت خود مجدد این سامانه را راه اندازی کرد.

,

نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه معاون وزیر در پالایش و پخش، اخیرا در جلسات کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی در مورد راه اندازی سامانه کارت سوخت در راستای ایجاد شفافیت در مصرف سوخت ارائه داد، افزود: طبق گزارش معاون وزیر نفت فعلا محدودیتی در عرضه بنزین ایجاد نخواهد شد.

,

خادمی گفت: در آن جلسه موضوع قاچاق بنزین مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که ادعای قاچاق ۱۰ تا ۱۲ میلیون لیتر بنزین اشتباه بوده و حدود یک میلیون لیتر روزانه قاچاق بنزین انجام می شود.

,

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه قرار بود دولت بنزین را سهمیه‌بندی کند و افزایش نرخ بنزین محقق شود اما با توجه به شرایط جامعه این تدبیر اتخاذ نشد، افزود: احتمالاً در آینده این اقدامات انجام خواهد شد.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در کشور ما روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که تنها یک میلیون لیتر آن قاچاق می شود،گفت: البته در بحث گازوئیل بررسی جدی انجام نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه