اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه مطرح کرد؛

لزوم همکاری شورای فرهنگ عمومی در طرح مثلث اقتصادی تربت حیدریه

لزوم همکاری شورای فرهنگ عمومی در طرح مثلث اقتصادی تربت حیدریه
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تربت حیدریه گفت: طرح مثلث اقتصادی توسط معین های اقتصادی در منطقه تربت حیدریه قرار است اجرایی شود و باید برای تحقق این امر متخصصانی در کنار شورا باشند تا مسائل را به خوبی تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه که در محل رباط تهمینه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه بیشتر از واژه  شورای فرهنگ عمومی در ذهن اکثریت مردم تداعی می شود این است که در شورا تصمیماتی راجع به موسیقی و چگونگی برگزاری آن در شهرستان گرفته بشود، حال آنکه فرهنگ و بطور خاص این شورا منحصر به این موضوع نیست و اساسا ایجاد شور و نشاط برای مردم صرفا موسیقی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اگر مردم به لحاظ مالی به ثبات برسند و رفاه مادی داشته باشند یقینا نشاط هم خواهند داشت وگرنه با برگزاری 2 ساعت کنسرت و یا هر برنامه دیگر نشاط دائمی میسر نمی شود.

,

عصمتی تصریح کرد: در این شورا برای ابعاد مهم تر مباحث فرهنگی شهر بایستی برنامه ریزی شود تا مردم از آن منفعت ببرند که یکی از حوزه های مهم آن استفاده از ظرفیت های شورا در کمک به پیشبرد فعالیت های اقتصادی از جمله طرح مثلث اقتصادی  است.

,

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: بعضا در سطح شهر مطرح می شود که تا فردی کسب و کاری راه انداخت و کارش رونق گرفت، شروع به متهم کردن وی به عناوین نادرست می کنند و متاسفانه این نگاه بد نسبت به سرمایه گذاری باعث می شود شخص بطور کل از این مسیر منصرف می شود، این نقیصه باید از طریق فرهنگ سازی اصلاح گردد تا سرمایه گذاری و کار اقتصادی محترم شمرده شود.

,

وی خاطر نشان کرد: طرح مثلث اقتصادی توسط معین های اقتصادی در منطقه تربت حیدریه قرار است اجرایی شود و باید برای تحقق این امر متخصصانی در کنار شورا باشند تا مسائل را به خوبی تبیین کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه