اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار:

نهادینه کردن طرح رسم «ابرار» موجب کاهش فقر در جامعه می شود

نهادینه کردن طرح رسم «ابرار» موجب کاهش فقر در جامعه می شود
مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار با بیان اینکه فشار اقتصادی موجب فاصله طبقاتی در جامعه شده است، افزود: نهادینه کردن طرح رسم ابرار موجب کاهش فقر در جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه طرح رسم ابرار با الگو گرفتن از سوره انسان است ، اظهار داشت: اجرای کمپین رسم ابرار یک طرح ارزشمند برای تکریم محرومان جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

 

,

وی افزود : کمک به افراد فقیر و مستمندان جامعه ریشه در اسلام دارد و جزء وظایف مسلمانان به حساب می آید.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار گفت: اقدام معاونت فرهنگی سازمان بسیج در راستای نهادینه کردن این سنت حسنه اقدامی پسندیده جهت کمک به مستمندان جامعه است.

,

 

,

وی ادامه داد : محرومیت زدایی یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است که سازمان بسیج در این راستا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و ضرورت توجه به نیازهای اولیه اقشار مختلف از جمله مستضعفین جزء آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

 

,

کارشناس مذهبی بیجار با تاکید بر اینکه مسوولان باید از درد محرومان جامعه مطلع شوند، عنوان کرد : مسوولان بیش از اینکه اقدام خاصی برای رفع محرومیت زدایی در جامعه انجام دهند ، باید شکاف طبقاتی و مشکلات آن را رفع نمایند.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار تصریح کرد: حضرت علی (ع) همیشه یاور محرومان بود و شبانه کیسه های غذایی را در بین مستمندان توزیع میکرد که احیای مجدد آن نقش مهمی در فقر زدایی در جامعه دارد.

,

 

,

احمدزاده ادامه داد : فشار اقتصادی در جامعه موجب ایجاد مشکلات زیادی برای خانواده های مستمند شده که اجرای این طرح می تواند گوشه ای از دردهای این خانواده را التیام ببخشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: احیای سنت حسنه رسم ابرار موجب الگو گرفتن جوانان جهادی از سیره اهل بیت در رسیدگی به محرومین جامعه و کاهش فقر می شود.

,

 

,

کارشناس مذهبی تاکید کرد: اجرای این طرح نباید تنها منوط به سازمان بسیج باشد و دیگر مسوولان جامعه هم با مشارکت در این طرح دردی از درد نیازمندان بکاهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه