اخبار داغ

ادامه دعوای مسئولان بروجرد بر سر ریاست؛

جلسه شورای شهر بروجرد بازهم بدون نتیجه ماند/ غیبت 3 عضو مستعفی

جلسه شورای شهر بروجرد بازهم بدون نتیجه ماند/ غیبت 3 عضو مستعفی
جلسه بررسی استعفای 3 عضو شورای شهر بروجرد امروز برگزار شد اما اعضای مستعفی در این جلسه حاضر نشدند و جلسه بدون نتیجه باقی ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، در پی انتخاب هیات رئیسه شورای شهر بروجرد در سال سوم، بازهم حاشیه هایی در شورای شهر ایجاد شد به طوری که این بار بر سر ریاست این شورا اختلاف است تا جایی که سه عضو شورای شهر (محسنی، بهنود فر و پرهام) استعفای خود را تقدیم فرماندار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

این در حالیست که بعد از اعلام استعفا و متن های خداحافظی در فضای مجازی، حاشیه هایی ایجاد شد که در این راستا برای بررسی استعفای این افراد دو جلسه تاکنون برگزار شده اما سه عضو مستعفی در این جلسه حضور نیافتند.

,

 

,

امروز چهارمین جلسه فوق العاده شورای شهر با حضور فرماندار در شورای شهر برگزار شد تا بررسی استعفای این اعضا صورت گیرد اما همچنان این سه نفر غیبت داشتند و در جلسه حاضر نشدند.

,

 

,

غیبت 3 عضو مستعفی در جلسه شورای شهر 

, غیبت 3 عضو مستعفی در جلسه شورای شهر , غیبت 3 عضو مستعفی در جلسه شورای شهر ,

 

,

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد در این جلسه اظهار داشت: استعفا دادن روند قانونی دارد و باید افرادی که استعفا می دهند در اولین جلسه شورا حضور داشته باشند و از دلایل استعفای خود دفاع کنند و بعد از آن شورا به استعفای آنها رای دهد و در صورت موافقت با استعفای آنها، اعضای علی البدل جایگزین آنها می شوند.

,

 

,

وی افزود: این که سه نفر از اعضای شورای شهر بروجرد استعفا داده ولی در جلسه حضور نداشته باشند مصداق ماده 92 شوراهاست که در این ماده آمده است چنانچه افراد زمینه اخلال در شورا را ایجاد کنند اخلال محسوب شده و به هیات حل اختلاف استان ارجاع داده می شود.

,

 

,

فرماندار بروجرد عنوان کرد: این سه نفر که استعفای خود را اعلام کرده اند در جلسات حاضر نشده و در این راستا دو مشکل شامل غیبت اعضای مستعفی و اخلال در روند اجرایی کار شورا صورت گرفته است.

,

 

,

وی با اشاره به انتشار پیام هایی به صورت غیر قانونی در فضای مجازی تصریح کرد: طی این هفته عده ای در قالب کانالها، اظهارات غیر مجاز در این راستا داشتند که طبق قانون با کانالهایی که به صورت غیر قانونی اظهاراتی را منتشر کرده اند  برخورد می شود.

,

 

,

تشکیل جلسه شورای تامین

, تشکیل جلسه شورای تامین, تشکیل جلسه شورای تامین,

 

,

رحیمی بیان کرد: متاسفانه برخی از این افراد در فضای مجازی نوشته اند که خلاف قانون عمل شده، مگر این افراد در چه مقامی هستند که این گونه اظهارات خود را منتشر می کنند؟ بنده به عنوان فرماندار وظیفه اجرای قانون را دارم و مجری دستورات مافوق خود هستم و این حرف قانونی نیست که برخی از اعضای شورا به فرماندار بگویند آیا کتبا از سوی وزارتخانه به شما در این راستا دستور داده شده یا نه؟

,

 

,

وی گفت: کاری که برای قرعه کشی بین دو نفر اعضای شورای شهر برای انتخاب ریاست اعلام شد، کاری قانونی بوده و کاری خلاف قانون انجام نشده و عدالت در این بود که با توجه به سابقه ایثارگری، بین این دو عضو قرعه کشی صورت گیرد و بعد نسبت به انتخاب اعتراض خود را اعلام کنند اما متاسفانه سه نفر از اعضای شورا قبل از انجام قرعه کشی اعلام استعفا کردند.

,

 

,

فرماندار بروجرد اظهار داشت: طبق قانون این افراد اگر استعفا داده اند بیایند و در صحن شورا از استعفای خود دفاع کنند و اگر در این جلسات حضور نداشته باشند این پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

,

 

,

وی افزود: جلسه امروز رسما برای بررسی استعفای این سه نفر برگزار شد اما حاضر نشدند و جلسه بعدی روز شنبه برای تعیین تکلیف نهایی برگزار می شود و چنانچه غیبت کنند، شورای تامین به صورت فوق العاده تشکیل خواهد شد و بعد از بررسی لازم به استان برای بررسی و تصمیم نهایی ارسال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه