اخبار داغ

مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد:

125 طلبه از حوزه علمیه اسدآباد فارغ التحصیل شده اند

125 طلبه از حوزه علمیه اسدآباد فارغ التحصیل شده اند
مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد با بیان ینکه تعداد 125 نفر در حوزه علمیه الراضیه اسدآباد فارغ التحصیل شدند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 121 نفر دانشجوی طلبه در سطح 2 مشغول تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیره ضحاکی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان، از پذیرش دانشجوی طلاب در حوزه علمیه الراضیه خواهران خبر داد و اظهار کرد: امسال این حوزه ظرفیت پذیرش تعداد 35 نفر دانشجوی طلبه را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی گفت: امسال پذیرش دانشجوی طلبه در حوزه علمیه به صورت آزمون و با مدرک دیپلم است که البته ورودی خواهران به حوزه علمیه با دیپلم و برای آقایان با مدرک سیکل است.

,

مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد با بیان اینکه تعداد 125 نفر در حوزه علمیه الراضیه اسدآباد فارغ التحصیل شدند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 121 نفر دانشجوی طلبه در سطح 2 مشغول تحصیل هستند.

,

وی افزود: در این حوزه علمیه 13 نفر از اساتید برجسته با مدرک کارشناسی ارشد فعالیت دارند.

,

ضحاکی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد در سطح 2 دانشجو می‌پذیرد، اذعان داشت: برای تحصیل در حوزه علمیه در سطح 3 و 4 این حوزه مجوز ندارد و یکی از دلایل آن به دلیل جمعیت آماری شهرستان است.

,

وی با اشاره به مزیتهای تحصیل در حوزه علمیه گفت: افزایش سطح بار علمی ، اعتقادی، مذهبی و معنوی در این حوزه ها می‌توان یکی از مزیت‌های تحصیل در این حوزه ها باشد و تأثبر بسزایی بر خانواده داشته باشد، البته حضور و فعالیت در مدارس، پایگاهای بسیج و دانشگاه ها هم می‌تواند مزیت دیگر آن باشد.

,

مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد گفت: در حال حاضر از مبلغین فارغ التحصیل حوزه علمیه در دو طرح شهید بهنام محمدی و مدارس امین، پایگاههای بسیج، هیأت های مذهبی و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه