اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید هادی کاظم نژاد در بارگاه منور رضوی

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید هادی کاظم نژاد در بارگاه منور رضوی
مراسم تشییع پیکر شهید هادی کاظم نژاد، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که 28 مرداد ماه در بیمارستان فارابی مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست امروز از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مراسم تشییع پیکر شهید هادی کاظم نژاد، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که 28 مرداد ماه در بیمارستان فارابی مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست امروز از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این مراسم که جمعی از مدیران اجرایی خراسان رضوی، زائران و جمعی از خانواده شهید حضور  داشتند  پیکر این جانباز شهید بر دستان مردم شهید پرور مشهد به سمت حرم رضوی  تشییع شد.

,

پیکر شهید کاظم نژاد پس از تشییع و طواف در حرم رضوی برای خاک‌سپاری به مزار شهدای خلیل آباد منتقل شد.

,

همچنین پیکر مطهر این شهید رأس ساعت 17:30 چهارشنبه 30 مرداد از مقابل مسجد جامع شهر خلیل آباد (زادگاه شهید) به سمت گلزار شهدا تشییع و در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام می گیرد.

,

جانباز شهید هادی کاظم نژاد در 25 دی 1348 در خلیل آباد چشم به جهان گشود و در 20 فروردین 66 در عملیات کربلای 8 در محور شلمچه با استنشاق گاز خردل ناشی از بمباران شیمیایی عراق به شدت مجروح شد و در 28 مرداد 1398 به مقام رفیع شهادت نائل آمد. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه