اخبار داغ

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم:

اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شد/آغاز بستر فیلم های دینی از قم

اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شد/آغاز بستر فیلم های دینی از قم
مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم بستر فیلم های دینی از قم آغاز شود، گفت: اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شد که در اربعین به سه زبان فعالیت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن ندافی در نشست خبری سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان که پیش از ظهر امروزدر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت 10برگزار می شود، اظهار داشت: این سومین دوره برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم به شمار می آید

وی ادامه داد: قم سرشار از استعدادهای مختلف در زمینه های متنوع است و موفقیت بچه های مخترعین در دانشگاه امیرکبیر موید این مساله است که در آنجا 4 برگزیده از استان قم وجود داشت

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه در سال گذشته کودک 12ساله قمی رتبه اول فیلم سازی را کسب کرد، گفت: سینما کانون 6ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت استقبال مناسب بوده است.

وی عنوان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تلاش است در زمنیه فیلم و فیلم سازی فعالیت های جدیدی را آغاز کند.

ندافی با اشاره به استعداد های خوب استان در زمینه فیلم سازی ، گفت: در تلاش هستیم بستر فیلم های دینی از قم آغاز شود که در این زمینه آموزش های لازم را هم ارائه می دهیم.

وی تصریح کرد:  در بحث آموزش بسیار جدی هستیم و اساتید خوبی به ویژه در زمینه فیلم در اختیار گرفته ایم، کارگاه های مختلف در زمینه فیلم سازی و نقد و حتی تدوین و بخش های مختلف فیلمسازی در این جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه فیلم های کودک و نوجوان در اولویت سینمای کانون قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه فیلم های کودک و نوجوان کم هستند و سینما نیاز به درآمدزایی دارد، فیلم ها بزرگسال نیز در این سینما اکران می شود.

ندافی از برپایی موکب اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان در اربعین حسینی خبر داد و گفت: این موکب سال گذشته راه اندازی شد و امسال به عنوان اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شده است.

وی افزود: غدیر، عاشورا، اربعین و ظهور از موضوع هایی هستند که در تهیه محتوا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برای کودکان و نوجوانان در اربعین حسینی در این موکب فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه