اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پایگاه‎های بسیج از نقاط جوشان فعالیت‌های انقلاب هستند

پایگاه‎های بسیج از نقاط جوشان فعالیت‌های انقلاب هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از نقاط جوشان فعالیت‌های انقلاب اسلامی در میهن اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر در مساجد هستند که گوشه‌ای کوچک از این فعالیت‌ها در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خلاقیت‌ها و افتخارات رده‌های برتر بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به برنامه‌های سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در جهت انتخاب پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج در سطح استان تحت عنوان جشنواره مالک اشتر برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی از نقاط جوشان فعالیت‌های انقلاب اسلامی در میهن اسلامی، پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر در مساجد هستند که گوشه‌ای کوچک از این فعالیت‌ها در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها به شدت در شرایط فعلی نیاز جوانان و نوجوان کشور است و یکی از برنامه‌های سازمان بسیج و سپاه‌های استانی این است که در زمان کوتاهی پایگاه‌های نمونه را مورد تقدیر قرار گیرند و با برنامه‌ریزی‌ها پیش‌بینی‎شده همه پایگاه‌های بسیج تمام فعالیت‌های مورد نیاز، اقتضائات فرهنگی، محرومیت‌زدایی و اردوهای جهادی خود را برنامه‌ریزی و صورت‌بندی کنند.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: با توجه به پشتیبانی‌های مردم از بسیج و با توجه به اقبال بسیار خوب نوجوان و جوانان به بسیج امیدواریم در مقابل فرهنگ و ترویج سبک زندگی غربی مقابله کنیم و از محل فعالیت پایگاه‌های محلی بسیج برادر و خواهر ترویج الگوی زندگی اسلامی و توسعه‌یافته‌ای را ارائه دهیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برپایی این نمایشگاه مشوقی برای فعالیت‌های آینده پایگاه‌های مقاومت بسیج باشد و استان‌هایی که قصد دارند پایگاه‌های مقاومت سیج برتر خود را معرفی کنند با برپایی چنین‌ نمایشگاه‌هایی ظرفیت‌ها و فعالیت خود را به خوبی نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه