اخبار داغ

در مراسم بزرگداشت شهدای ترور مطرح شد؛

نسبت به حقوق خانواده شهدای ترور کم‌توجهی می‌‌شود/ حمله به مردم و آرمان‌های آنها اوج بی‌شرافتی است

نسبت به حقوق خانواده شهدای ترور کم‌توجهی می‌‌شود/ حمله به مردم و آرمان‌های آنها اوج بی‌شرافتی است
همسر دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان با تاکید بر اینکه تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در کشورهای غربی به راحتی در حال زندگی هستند، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که حقوق خانواده شهدای ترور هرگز به چشم مسئولان دیده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، منصوره کرمی همسر دانشمند شهید هسته‌ای مسعود علیمحمدی صبح امروز در چهارمین همایش «اسوه‌های صبوری» که به منظور بزرگداشت شهدای ترور در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: خانواده قربانیان ترور جزو مظلوم‌ترین افراد جامعه ایرانی هستند و هیچ‌وقت حقوق این عزیزان دیده نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: کسانی که تروریست‌ها را پرورش داده‌اند و از آن‌ها حمایت کرده‌اند تا به مردم مظلوم در سراسر جهان ظلم کنند، امروز در کشورهای اروپایی و غربی در حال خوشگذرانی و قدم زدن هستند.

,

همسر شهید علیمحمدی، در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۱ مقام نخست مشورتی سازمان ملل به ایران اسلایم تعلق گرفته، گفت: پس از برگزاری  ۳ دوره همایش در دفاع از شهدای ترور و خانواده‌های این عزیزان در استان‌های تهران، اصفهان و گلستان، امسال در آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از استان‌های درگیر در موضوع ترور حضور یافتیم تا نسبت به شناساندن حق خانواده شهدای ترور این استان اقدام شود.

,

وی، ادامه داد: تعداد زیادی از خانواده‌ها هستند که زمانی خبری مبنی بر انجام حمله تروریستی در سراسر جهان می‌شنوند، به یاد عزیزانشان که در حملات تروریستی به شهادت رسیده‌اند می‌افتند. این حق خانواده شهدای ترور است که با عاملان این اقدامات برخورد قاطع و اصولی شود.

,

کرمی، با بیان این نکته که باید در آذربایجان‌غربی شعبه‌ای از انجمن دفاع از قربانیان ترویسم راه‌اندازی شود، بیان داشت: برای ارتقا و ترویج فرهنگ صلح این بهترین قدمی است که مسئولان می‌توانند بردارند.

,

وی، همچنین از تدوین دایره‌المعارف خانواده‌های قربانیان ترور خبر داد و گفت: در حال حاضر بخش تهران این دایره‌المعارف در حال تمام شدن است.

,

مشاور وزیر امور خارجه:
حمله به مردم بی‌گناه و آرمان‌های مردم اوج بی‌شرافتی است
تسلط شیاطین باعث شده تا تروریست به معنای واقعی تعبیر نشود

, مشاور وزیر امور خارجه:
حمله به مردم بی‌گناه و آرمان‌های مردم اوج بی‌شرافتی است
تسلط شیاطین باعث شده تا تروریست به معنای واقعی تعبیر نشود
,
,
,

در این مراسم، همچنین علیرضا سالاری مشاور وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: تسلط شیاطین باعث شده تا مفهوم تروریست به درستی تعبیر نشود.

,

وی، افزود: شهدای ترور بعد از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای دفاع از حرم، پاک‌ترین انسان‌های روی زمین بوده‌اند. شهدای ما پاک‌ترین و بی‌گناه‌ترین شهدای تاریخ بشریت بعد از صدر اسلام هستند.

,

مشاور وزیر امور خارجه عنوان کرد: تنها کشوری هستیم که رهبرَش یکی از قربانیان حملات کور و بی‌حاصل ترور است.

,

وی، ادامه داد: شیاطین جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیزم بر گروه‌های تروریستی تسلط دارند و به همین دلیل شاهد هستیم که اجازه بهره‌برداری درست از چنین جنایاتی را به کشورها نمی‌دهند.

,

سالاری، بیان داشت: تعریف تروریسم در حال حاضر در جهان و از نگاه کوردلان حامی گروهک‌های ترویستی، کسانی هستند که از سازمان‌های آزادی بخش حمایت می‌کنند.

,

 وی، خاطرنشان کرد: بعضی از تروریست‌ها با‌شرف هستند یعنی به نهادهای حکومتی حمله می‌کنند، ولی تروریست‌های بی‌شرف آن‌هایی هستند که به هر نهاد و سازمانی و مردم و آرمانی حمله می‌کنند.

,

مشاور وزیر امور خارجه، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم‌ انجمن‌ها و نهاد‌های حامی قربانیان تروریسم  در داخل کشور ارتباط خود را با نهاد‌های مشابه خارج از‌ کشور بیشتر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه