اخبار داغ

ضیافت علوی در مناطق محروم گچساران/لبخند رضایت محرومین ،بهترین پاداش برای جهادگران بسیجی+تصاویر

ضیافت علوی در مناطق محروم گچساران/لبخند رضایت محرومین ،بهترین پاداش برای جهادگران بسیجی+تصاویر
مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت:یکی از مهمترین ویژگی های جهادگران بسیج دانشجویی این شهرستان ،خدمت رسانی جهادی است هرچند نشستن لبخند رضایت بر لبان مردم مناطق محروم به نوعی بهترین پاداش برای جهادگران بسیجی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،محمد سلیمانی ،مسئول بسیج دانشجویی گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص خدمات رسانی گروهای جهادی بسیج دانشجویی در این شهرستان، گفت: یکی از سنت‌های حسنه در عیدالله الاکبر(عید غدیرخم) که روایات بسیاری درباره آن نقل شده است، سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومنین خصوصا نیازمندان و فقرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, ,

 

,

وی افزود:بنابراین گروه های جهادی بسیج دانشجویی گچساران طبخ و توزیع غذای گرم را در مناطق محروم گچساران به مناسبت عید غدیر خم در برنامه دارند که تاکنون بیش از یک هزارو 300پرس غذای گرم بین نیازمندان و فقرا در مناطق محروم و کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

,

, ,

 

,

سلیمانی تصریح کرد:برنامه طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق محروم این شهرستان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و این درحالی است که 70بسته سبد کالا شامل برنج،مرغ گرم،روغن،انواع حبوبات،مواد شوینده در مناطق محروم گچساران و باشت و نیز 20بسته دیگر در مناطق پاتاوه و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه توزیع خواهد شد.

,

, ,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی گچساران درادامه تصریح کرد:یکی از مهمترین ویژگی های جهادگران بسیج دانشجویی این شهرستان ،خدمت رسانی جهادی است، هرچند نشستن لبخند رضایت بر لبان مردم مناطق محروم به نوعی بهترین پاداش برای جهادگران بسیجی به شمار می رود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه