اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

تأکید طرح «رسم ابرار» بر مشارکت مردم در رسیدگی به محرومان است

تأکید طرح «رسم ابرار» بر مشارکت مردم در رسیدگی به محرومان است
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: طرح «رسم ابرار» بر مشارکت مردم در رسیدگی به محرومان تاکید دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بهرام میرزائی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص اجرای طرح «رسم ابرار» به پیشنهاد معاونت فرهنگی بسیج و تاثیر آن در ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و ایتام و ایثار اظهار داشت: قطعا هر چقدر بتوانیم مردم را در چنین طرح هایی مشارکت داده و در این زمینه فرهنگسازی کنیم، در رفع مشکلات و محرومیت های موجود در جامعه موثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی مشارکت مردم در چنین طرح هایی را در رفع شکاف و فاصله های طبقاتی بسیار موثر دانست و افزود: باید به سمتی رفت که مردم را با این کارها درگیر کنیم و در این زمینه فرهنگسازی شود.

,

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت خیرین و افراد متمکن در این زمینه تاکید کرد.

,

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: ما چندسالی است که در قالب موضوع محرومیت زدایی ورود پیدا کرده ایم و در محلات مختلف محرومین و نیازمندان را شناسایی و به افراد خیر و توانمند وصل کرده ایم.

,

وی گفت: حتی شاهد هستیم که با چنین طرح هایی موفق شده ایم برخی افراد را در مناطق مختلف حتی از دایره محرومیت خارج کنیم.

,

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، اشتغالزایی برای افراد محروم را از جمله اقداماتی دانست که در این زمینه اجرا شده و افراد را از دایره محرومیت خارج کرده است.

,

سرهنگ میرزایی بار دیگر بر فرهنگسازی در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: ما چندسالی است اجرای طرح های محرومیت زدایی را در محلات انجام می دهیم و موفقیت های خوبی نیز حاصل شده است.

وی موفقیت در این حوزه را مستلزم مشارکت مردم دانست و گفت: شاید اگر دولت و نهادها ورود کنند، خیلی موثر نباشد اما اگر مردم پای کار بیایند و در این زمینه فرهنگسازی شود، قطعا پیشرفت ما در این موضوع دوچندان خواهد بود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه