اخبار داغ

مدیراجرایی کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان:

کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان فقط با 15 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند

کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان فقط با 15 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند
نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه دوچرخه سازی قوچان گفت: کارخانه دوچرخه سازی آساک دوچرخ که از آن به عنوان بزرگترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه یاد می شود در حال حاضر و به دلیل نبود اعتبار و سرمایه مورد نیاز، تنها با 15 درصد ظرفیت در حال فعالیت می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی قلیچی، مدیراجرایی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه آساک دوچرخ در گفتگو با صبح توس، اظهار داشت: کارخانه آساک دوچرخ که از آن به عنوان بزرگترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه یاد می شود، در حال حاضر تنها با 15 درصد ظرفیت و با حضور 123 پرسنل در یک شیفت در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت کم نظیر این واحد صنعتی، این توانایی را داریم که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و سرمایه در گردش و خرید قطعات و مواد اولیه در دو شیفت کاری و با به کارگیری 600 پرسنل فعالیت کنیم.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته بدترین سال دوران فعالیت کارخانه دوچرخه سازی بود، افزود: در سال 97 و به دلیل پیگیری مطالبات به حق کارگران دچار وقفه زمانی در تولید شدیم اما با لطف خدا، کمک مسئولین و همدلی کارگران توانستیم با راه اندازی مجدد خط مونتاژ و تولید بدهی باقیمانده کارگران را پرداخت کنیم.

,

قلیچی تصریح کرد: هم اکنون به دلیل مشکلات مالی و عدم وجود سرمایه مورد نیاز برای خرید مواد اولیه و قطعات مورد نیاز وارداتی، دچار روزمرگی شده ایم به طوری که با خرید اندک قطعات مورد نیاز از واسطه ها، تولیدات خود را تکمیل و به با بازار عرضه می کنیم.

,

نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه دوچرخه سازی قوچان خاطر  با بیان اینکه هم اکنون تمام بدهی کارگران سابق پرداخت شده و حقوق کارگران فعلی نیز به روز پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه 130 دستگاه دوچرخه تولید می کنیم و از خردادماه سال 97 تاکنون 26 هزار دوچرخه تولید و به فروش رسانده ایم و هیچگونه مشکلی نیز در زمینه فروش نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه