اخبار داغ

مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی اردبیل؛

توزیع ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم اردبیل

توزیع ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم اردبیل
مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: به مناسبت عید غدیر خم و در قالب طرح اکرام از فقرا و نیازمندان ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، کاظم دبیر مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت عید غدیرخم و در قالب طرح اکرام از فقرا و نیازمندان ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم بین خانواده های نیازمند توزیع شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی گفت: در گرامیداشت سالروز عید امامت و ولایت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل با همکاری کانون خادمیاران بانوان رضوی و خیرین در قالب اکرام از نیازمندان طرح توزیع غذای گرم دیروز در اردبیل انجام شد. 
,
 
,
دبیر با دعوت از خیرین جهت همکاری با نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل در حمایت نیازمندان استان و محرومیت زدایی افزود: در بخش فعالیت های فرهنگی و کمک رسانی و خدمات رسانی در مناطق محروم نیازمند حمایت خیرین و کمک های مردمی هستیم. 
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز در حوزه حمایت های فرهنگی وضعیت جامعه ما نامطلوب است افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم مردم، مسئولان و خیرین به سمت حمایت از کار و فعالیت فرهنگی در جامعه سوق دهیم.
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه