اخبار داغ

سخنگوی سازمان هواپیمایی مطرح کرد؛

بازگشت ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی به کشور از ۲۵ مرداد تا به امروز / مشکل تأخیر حجاج برطرف شد

بازگشت ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی به کشور از ۲۵ مرداد تا به امروز / مشکل تأخیر حجاج برطرف شد
جعفرزاده گفت: از ۲۵ مرداد ماه تا به امروز ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی در قالب ۷۱ پرواز از جده به مدینه به کشور بازگشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگویی با بیان اینکه از ۲۵ مرداد ماه همزمان با آغاز بازگشت زائران خانه خدا از مدینه و جده، ۷۱ پرواز تا به امروز انجام شده است، گفت: ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی در قالب ۷۱ پرواز به کشور بازگشته‌اند که از این تعداد ۱۰ پرواز به فرودگاه امام خمینی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: از ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی ۲ هزار و ۲۹۲  حاجی از مدینه و جده به تهران بازگشته اند.

,

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه مشکل تأخیر پرواز‌ها کاملاً برطرف شده است، گفت: روزانه به طور متوسط ۱۰ تا ۱۲ پرواز حجاج  را از مدینه و جده به کشور بازمی‌گردانند.

,

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفتنی است؛ امروز ۱۶ پرواز از جده و مدینه به کشور انجام می‌شود که این پرواز‌ها به فرودگاه‌های اهواز، اصفهان، بندرعباس، زاهدان و فرودگاه امام خمینی است.

,

همچنین پرواز شماره ۱۵۱۱ هما ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه، پرواز شماره ۱۵۱۷ هما ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه و پرواز شماره ۱۵۲۵ ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه از جده در فرودگاه اهواز به زمین می‌نشیند.

,

پرواز ۱۵۰۹ مدینه – اصفهان حدود ساعت ۲۳ امروز وارد فرودگاه اصفهان شد و پرواز شماره ۱۵۲۳ ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه امروز در اصفهان می‌نشیند.

,

همچنین، از جده امروز ۳ پرواز به فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود که در ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه و ۱۶ و ۵۵ دقیقه و همچنین پرواز شماره ۱۵۲۱ هما ساعت ۱ و ۵۵ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند.

,

امسال عملیات حج با انجام ۷۳۸ پرواز رفت و برگشت و اعزام ۸۸ هزار و ۵۵۰ حاجی انجام می‌شود و پرواز‌های برگشت حجاج از روز جمعه ۲۵ مرداد ماه آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد. ۳۶۱ پرواز برگشت حجاج انجام می‌شود که ۱۷۶ پرواز از فرودگاه جده و ۱۸۵ پرواز از فرودگاه مدینه انجام می‌شود و این پرواز‌ها در ۱۹ فرودگاه امام خمینی، اهواز، اصفهان، بیرجند، ارومیه، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رشت، زنجان، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان و یزد انجام می‌شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه