اخبار داغ

چه کسی پاسخگوی تاراج سرمایه ملت است؛

خالی شدن جیب مردم با دلالی و گران‌فروشی در بازار خودرو/ سکوت تامل‎برانگیز رئیس کمیسیون صنایع در برابر بازداشت متولیان خودروسازی

خالی شدن جیب مردم با دلالی و گران‌فروشی در بازار خودرو/ سکوت تامل‎برانگیز رئیس کمیسیون صنایع در برابر بازداشت متولیان خودروسازی
آقای اکبریان چرا به عنوان نفر اول رئیس کمیسیون صنایع در مجلس موضعی سخت در برابر افزایش بی رویه قیمت خودروها نداشتید؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت خودرو و برخورد با شرکت های خودرو سازی گفت: چون مدیرعامل ایران خودرو عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو را افزایش داد برکنار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ماجرا به 28 مرداد باز می گردد، درست زمانی که هاشم یکه زارع که 6 سال سکاندار بزرگترین خودروسازی خاورمیانه بود پس از برکناری در دفتر کار خود باز داشت شد و این سوال در ذهن مردم متبادر شد که با برکناری این شخص تمام پول های مازادی که به ازای تفاوت قیمت خودروها از آنها گرفته شد نیز از دست رفت؟ اگر چه قطعا پاسخ به این سوال مردم بله است زیرا اتفافات اخیر نشان داد برای اقایان کسب منافع، بیشتر از معیشت و مصالح ملت اهمیت دارد. 
,
 
,
البته داستان به اینجا ختم نشد زیرا خبر بازداشت 2 نماینده مجلس به اتهام اخلال در بازار خودرو در شبکه های اجتماعی انعکاس پیدا کرد و اعلام شد آنها با وثیقه یک میلیاردی روانه زندان اوین شدند، اگر چه تیتریک، صحت و سقم این بازداشت را تائید نمی کند اما آنچه مسلم است، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه ریاست کمیسیون صنایع را بر عهده دارد باید درباره نابسامانی و فساد در بازار خودرو پاسخگو باشد. 
,
 
,
دانیال ایل بیگی فعال رسانه ای البرز طی یادداشتی با عنوان "عزیز اکبریان در دو راهی آگاهی یا بی خبری" در "تیتریک" می نویسد: بررسی ها حاکی از بازداشت ها در ایران خودرو دارد، همان افرادی که خون مردم را در شیشه کردند تا شاید از دلالی و تورم خودرو جیبی را پر و سفره ای را خالی کنند. 
,
 
,
در این بین سکوت نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی کمی تامل برانگیز به نظر می رسد، نماینده ای که در حال حاضر ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد و باید بر عملکرد دولت در حوزه صنعت که ایران خودرو تنها بخشی از آن محسوب می شدند نظارت می کرد. 
,
 
,
سوال اینجاست آقای اکبریان که چرا به عنوان نفر اول رئیس کمیسیون صنایع موضعی سخت در برابر افزایش بی رویه قیمت خودروها نداشتید و به نظر شما افزایش بی حساب و کتاب در بازار خودرو مهمتر بود یا انتقال تیم فوتبال سایپا به کرج؟ 
,
 
,
اگر خبر بازداشت نماینده مجلس صحت داشته باشد علت بازداشت آنها را تشریح کنید، امروز منتظر جواب شما هستیم چرا که مردم باید برای انتخابات تصمیم گیری کنند. 
,
 
,
و اما ختم کلام اینکه؛ ریشه کنی رانت، فساد، مافیا و دلال بازی قطعا مشکل بازار خودرو را رفع خواهد کرد.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه