اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

جنگ اقتصادی جزء لاینفک طراحی دشمن است/ کشور در محاصره و تحریم قدرتمندتر می‌شود

جنگ اقتصادی جزء لاینفک طراحی دشمن است/ کشور در محاصره و تحریم قدرتمندتر می‌شود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین‌ بهره‌برداری ۱۳ پروژه حاشیه شهر مشهد گفت: جنگ اقتصادی جزء لاینفک طراحی دشمن است و ما باید آرایش فضای کسب و کار و معیشت را متناسب با این طراحی خطرناک انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین‌ بهره‌برداری ۱۳ پروژه حاشیه شهر مشهد گفت: در یک جنگ واقعی با دشمنانمان هستیم و دشمنان سعی می‌کنند طوری وارد جنگ بشوند که ما احساس نکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه افزود: در جبهه نظامی در اشکال مختلف ارعاب نظامی و نیابتی هستیم، اما این تمام ماجرا نیست و سناریوها متنوع‌تر است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی جزء لاینفک طراحی دشمن است و فلج کردن نظام اقتصادی و درگیر کردن مردم با مشکلات اقتصادی در حال جریان است. 

,

سرلشکر سلامی تاکید کرد: باید آرایش فضای کسب و کار و معیشت را متناسب با این طراحی خطرناک انجام دهیم. 

,

وی ادامه داد: بر حسب وظیفه‌ای که داریم هر کجا تهدیدی باشد آنجا حضور داریم و سعی بر این داریم تا قبل از شکل‌گیری و انجام نقشه های دشمن آنها را خنثی کنیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز همه سرزمین ما میدان دفاع است و جهاد اقتصادی که در افق رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تجلی پیدا کرده، عرصه اصلی جهاد است.

,

سرلشکر سلامی همچنین گفت: هر تلاشی که در جهت رفع فقر و محرومیت باشد مانند یک عملیات پیروز در دوران دفاع مقدس است و هر کاری که دشمن را از هدفش دور می کند یک جهاد است.

,

وی ادامه داد: هرجایی رنگی از استضعاف و محرومیت ببینیم  وارد خواهیم شد؛ بهم پیوستن همه اراده‌ها و قلب‌ها هدف است و امروز نیازمند یک جهاد همگانی هستیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفت: شان و شخصیت مشهد متفاوت است؛ در مشهد باید رایحه دل انگیز زیبایی‌های معنوی به مشام برسد.

,

وی خاطر نشان کرد: تصاویر فعلی قابل قبول نیست و هر تلاشی برای تثبیت، تحکیم، جستجوی مفهوم عدالت قابل تقدیر است؛ ما هم سالهاست در منطقه حاشیه مشهد قبول مسئولیت کردیم.

,

سرلشکر سلامی در ادامه با بیان اینکه رفع و کاهش محرومیت از وظایف ما است، گفت: تغییر باید با یک سرعت شگفت انگیزی شکل گیرد؛ مسائل ما نسبت به اراده ما کوچک‌اند، ما یاد نگرفتیم تسلیم مشکلات بشویم بلکه برآنها فائق خواهیم آمد زیرا ما در دنیا بسیار قدرتمند و صاحب منصب هستیم و در محاصره و تحریم می توانیم قدرت بسازیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تاکید کرد: حاشیه باید به متن منتقل شود و انتقال حاشیه به متن باید نقطه تمرکز ما باشد.

,

سرلشکر سلامی در پایان گفت: در راه محرومیت‌زدایی به خدا امید داشته باشید و مطمئن باشید هیچ آسایشی و پیشرفتی بدون سختی محقق نمی‌شود؛ کشور ما در حال پیشرفت است و اتفاق نادری است که کشوری در جبهه‌های وسیع در حال جنگ باشد و پیشرفت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه