اخبار داغ

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس:

سخاوت رحمت خداوند را به دنبال دارد

سخاوت رحمت خداوند را به دنبال دارد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی گفت: افرادی که نسبت به دین کوتاهی می‌کنند اگر در بحث سخاوت نیز کمک کنند می‌توانند مورد رحمت خداوند قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عزیز رضایی در گفت‌وگو با شیرازه، با اشاره به اهمیت رسیدگی به نیازمندان و اطعام به آنان اظهار داشت: رسیدگی به نیازمندان و اطعام آنان مورد تأکید اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عزیز رضایی در گفت‌وگو با , شیرازه, ، با اشاره به اهمیت رسیدگی به نیازمندان و اطعام به آنان اظهار داشت: رسیدگی به نیازمندان و اطعام آنان مورد تأکید اسلام است.,
وی بابیان اینکه مسئولان باید به تمام اقشار جامعه توجه کنند، افزود: مسئولان باید به تمام اقشار به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه که ممکن است در معرض آسیب‌های روحی روانی و جسمی قرار گیرند توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
,
,
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: اگر حکومت اسلامی به اقشار نیازمند جامعه کم‌توجهی کند در میان مردم نارضایتی ایجاد می‌شود که این امر مردم را نسبت به دین و حکومت بدبین می‌کند.
 
,
,
وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) توجه ویژه‌ای به مردم داشت و آنان را در نظام اسلامی بسیار مهم می‌دانست، امیدواریم مسئولان نیز به اطعام نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه این عمل جزو سیره اهل‌بیت(ع) بوده است.
 
,
,
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که نسبت به دین کوتاهی می‌کنند اگر در بحث سخاوت  نیز کمک کنند می‌توانند مورد رحمت خداوند قرار گیرند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه