اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه شهدا مطرح کرد؛

استقبال چشمگیر جوانان آذربایجان غربی از «رسم ابرار»/ چهره فقر را می زداییم

استقبال چشمگیر جوانان آذربایجان غربی از «رسم ابرار»/ چهره فقر را می زداییم
معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۳ تا ۵ شهریور «رسم ابرار» در آذربایجان غربی به اجرا درآمده و انتظار استقبالی بی نظیر از سوی جوانان استان در این طرح را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین وفاکار در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اجرای طرح «رسم ابرار» در آذربایجان غربی و استقبال خوب جوانان از این طرح، اظهار داشت: روزهای ۳ تا ۵ شهریور ماه سال جاری، به مناسبت ایام ۲۳ تا ۲۵ ذی‌حجه که حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) روزه می‌ گرفتند و افطار خود را به افراد مسکین، یتیم و اسیر اعطا می ‌کردند، طرحی با عنوان «رسم ابرار» توسط معاونت فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با مشارکت کمیته امداد اجرا می ‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ اطعام و کمک به فقرا، افزود: ما شیعیان باید زندگی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و همان‌طور که ماجرای اطعام این دو معصوم در سوره مبارکه انسان آمده است ما نیز نباید اطعام و کمک به فقرا را فراموش کنیم.

,

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در طرح «رسم ابرار» که از روز یکشنبه ۳ شهریور تا سه‌شنبه ۵ شهریور ماه ادامه می‌یابد، افراد داوطلب روزه می‌گیرند و هزینه افطارشان را برای کمک به مساکین در روز یکشنبه، کمک به ایتام در روز دوشنبه و کمک به آزادی زندانیان در روز سه‌شنبه اهدا می‌کنند.

,

وفاکار با اشاره به همکاری کمیته امداد در اجرای این طرح، ابراز کرد: کمیته امداد سپاه شهدا را در اجرای این طرح و محروم یاوری همراهی کرده و کمک های مردم استان را به صورت یکپارچه جهت زدودن فقر و محرومیت زدایی جمع آوری می کند.

,

وفاکار در ادامه سخنان خود، گفت: این طرح در راستای احیا و ترویج سنت اهل بیت در خصوص بخشش به ایتام و فقرا بوده و علاوه بر آن به دنبال تحقق انتظارات مقام معظم رهبری جهت رسیدگی به مستضعفان و محرومیت زدایی که ایشان در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید داشتند، به مرحله اجرا می رسد.

,

وی اذعان کرد: امیدواریم با استقبال مردم از این طرح، بتوانیم به تعداد قابل توجهی از مستضعفان کمک کنیم و در راستای محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه بکوشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه