اخبار داغ

توسط گروه جهادی «شهید هدایت» صورت گرفت؛

ارائه بیش از ۴۰۰۰ خدمت درمانی به مردم محروم سرفیروزآباد

ارائه بیش از ۴۰۰۰ خدمت درمانی به مردم محروم سرفیروزآباد
گروه جهادی «شهید هدایت» بیش از ۴ هزار خدمت درمانی به مردم بخش محروم سرفیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه ارائه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز یکی از محروم‌ترین مناطق کشور را مقصد خدمت انتخاب کرده بودند؛ سفیدپوشانی که راه جهاد را در پیش گرفته و به این نقطه کور خدمت‌رسانی رسیدند که تشنه خدمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

گروه جهادی شهید هدایت از روز ۲۵ مردادماه امسال در این منطقه مستقر هستند و تا به امروز که آخرین روز حضورشان در این منطقه است خدمات درمانی را به مردم عرضه کردند.

,

سرفیروزآبادی‌ها که همین چندکیلومتری شهر کرمانشاه هستند هنوز هم با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر نبود کمک‌های گروه‌های جهادی که هرچندگاهی به کمک آنها می‌شتابند حال و روزشان بسیار بدتر از این بود.

,

اما چند سالی می‌شود که این منطقه محروم کانون توجه گروه‌های جهادی قرار گرفته و خدمات مختلفی از لحاظ عمرانی، فرهنگی و... به آنها ارائه می‌شود تا بلکه در بین مسئولان دولتی هم احساس مسئولیتی در قبال این مناطق ایجاد شود.

,

این روزها که گروه جهادی شهید هدایت با ۱۸۰ نفر از نیروهای بسیجی خود با استقرار در این منطقه بیش از ٢٠٠٠ خدمت درمانی در حوزه های تخصصی و عمومی پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و هم چنین خدمات فرهنگی به مردم بخش سرفیروزآباد کرمانشاه از روز جمعه ٢٥ مرداد تا روز دوشنبه ٢٨ مرداد ارائه کردند.

,

حیدر مزروعی، مسئول گروه جهادی شهید هدایت با بیان اینکه این خدمات تا ٣١ مرداد ادامه خواهد داشت گفت: گروه جهادی شهید هدایت با ١٨٠ نفر از اساتید، فارغ التحصیلان و کارشناسان خبره در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و فرهنگی در این اردو به ارائه خدمات تخصصی، عمومی و آموزش بهداشت و هم چنین خدمات فرهنگی در خدمت مردم است.

,

وی در ادامه گفت: گروه جهادی شهید هدایت در راستای رسالت تخصصی گروه خدمات درمانی و فرهنگی را در بالاترین سطح استاندارهای درمانی با حضور متخصصین و همچنین تجهیزات، داروخانه، آزمایشگاه و پشتیبانی به مردم ارایه خدمت می دهد.

,

, ,

مسئول گروه جهادی شهید هدایت ادامه داد: بر اساس اهداف برنامه ریزی شده بیش از ٤٠٠٠ خدمات درمانی در زمان حضور گروه جهادی شهید هدایت به مردم ارائه شد که خدمات ما فراتر از حد پیش بینی رفت..

مراسم اختتامیه این اردوی جهادی هم ساعت ۱۹ امروز در شهر هلشی ماهیدشت برگزار خواهد شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه