اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

بیانیه گام دوم انقلاب راز خنثی شدن توطئه‌های دشمن بود

بیانیه گام دوم انقلاب راز خنثی شدن توطئه‌های دشمن بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز بیانیه گام دوم انقلاب را رمز و راز نقش بر آب شدن تمام نقشه های دشمن دانست و گفت: تمام آنچه که برای نیل به تمدن اسلامی دنبال آن هستیم در گنجینه ای به نام بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا غفاری در گفتگو با صبح توس به تشریح اوضاع سیاسی ایران در منطقه پرداخت و اظهار کرد: امروز در دنیا دو اراده در حال تضاد و تقابل با یکدیگر هستند؛ اراده جمهوری اسلامی که به دنبال تمدن سازی اسلامی است و اراده غرب به سرکردگی آمریکا که هدفی جز غارتگری و چپاول ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این میان تمدن غرب با استفاده از سه ابزار جنگ نظامی، تحریم و مذاکره به دنبال نابودی انقلاب است؛ خوشبختانه کشور ما به چنان سطحی از قدرت و دانش بومی دست یافته که تلاشهای دشمن در این دو زمینه بی فایده بوده اما باید بپذیریم که متاسفانه در بحث مذاکره به توفیقاتی دست پیدا کرده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تصریح کرد: مذاکرات مسئولین ما در چند سال اخیر با آمریکا، که منجر به پاره کردن تفاهم نامه توسط ترامپ و عدم پایبندی اتحادیه اروپا به برجام شد، حقیقتا دستاوردی جز تحقیر برای ملت ما نداشت؛ اما باز هم تدبیر مقام معظم رهبری در متوقف کردن تعهدات از سوی ایران، طرف غربی را با شکست مواجه کرد؛ چرا که در برجام همه چیز پیش بینی شده بود جز لغو تعهدات از سوی ایران.

,

غفاری تبیین کرد: این شکست ها زمینه ای شد تا آمریکا در سه حوزه اقتصادی، روانی و ترکیب اقتصادی روانی شروع به فعالیت مجدد علیه ایران کند که خوشبختانه باز هم در سه حوزه یاد شده با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری و همت مردم و مسئولین ناکام ماند.

,

وی بیانیه گام دوم انقلاب را رمز و راز نقش بر آب شدن تمام نقشه های دشمن دانست و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم این سند راهبردی را حداقل برای یک بار مطالعه کرده و رفتارهای خود را بر اساس آن تنظیم کنیم؛ تمام آنچه که برای نیل به تمدن اسلامی دنبال آن هستیم در گنجینه ای به نام بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تبیین کرد: امروز دشمن این انقلاب را پذیرفته و در برابر آن هیچ حرفی برای گفتن ندارد؛ اما متاسفانه برخی از افراد ناآگاه داخلی هنوز عظمت انقلاب را درک نکرده و آن را با دوران پهلوی مقایسه می کنند؛ رگ و ریشه این انقلاب در تمامی کشورهای منطقه وجود دارد و هر آنچه از پیروی نصیب آنها می شود مدیون انقلاب اسلامی ایران هستند.

,

غفاری با تاکید بر ایجاد امید واقعی و انگیزه در بین مردم اظهار کرد: در سراسر دنیا مردم ما تنها ملتی هستند که اینگونه پشت سر نظام و رهبری بوده و پای اعتقادات خود تا پای جان ایستادگی می کنند؛ این یک ظرفیت است و تا زمانی که اینطور مردمی داریم قطعا هیچ یک از نقشه های شوم دشمن به نتیجه ای نخواهد رسید.

,

وی در پایان با اشاره به جوان گرایی در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: تعبیر مقام معظم رهبری از جوان گرایی این نیست که نیروهای قدیمی را رها کنید؛ جوانها دارای انگیزه، ذهن پویا و زبان گویا هستند که اگر اینها با تجربه قدیمی تر ها ترکیب شود قطعا دسترسی به تمدن اسلامی بسیار آسان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه