اخبار داغ

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی:

رفع شکاف طبقاتی دغدغه اصلی نظام اسلامی است/ «رسم ابرار» معیاری مناسب برای الگویابی جوانان

رفع شکاف طبقاتی دغدغه اصلی نظام اسلامی است/ «رسم ابرار» معیاری مناسب  برای الگویابی جوانان
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی «رسم ابرار» را معیار خوبی برای الگویابی جوانان عنوان کرد و گفت: رفع شکاف طبقاتی دغدغه اصلی نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جابر شوقی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اجرای طرح «رسم ابرار» اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی نظام و برنامه های پایه ای دین مبین اسلام رفع شکاف طبقاتی است که در قرآن و روایات معصومین (ع) نیز در موارد متعددی به آن اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: این تاکیدات دین در عناوین مختلفی همچونتشویق به پرداخت زکات، خمس، هبه، نذر، وقف و صدقه بوده و همواره به اغنیا سفارش شده تا به فقرا و مستمندان توجه داشته باشند.

,

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی ابراز کرد: به طور قطع باورهای دینی در هر مقطع سنی اثرگذار است ولی در سن جوانی با شور و حال جوانی و درس آموزی  همه می توانند معیار خوبی برای الگودهی برای جوانان باشند و طرح رسم ابرار نیز یکی از این معیارهای خوب برای جوانان جامعه اسلامی است.

,

حجت الاسلام شوقی تاکید کرد: اطعام نیازمندان همواره از سوی معصومین به مسلمانان سفارش شده و نمونه بارز آن اطعام افطار حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است، بنابراین بهتر است با آگاهی و شناسایی نیازمندان واقعی اطعام فقرا و محرومیت زدایی مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه