اخبار داغ

در گفتگو با مرصاد مطرح شد

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در کرمانشاه

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در کرمانشاه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه ها تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دولت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دولت در استان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت دو یار صدیق امام و انقلاب شهیدان باهنر و رجایی هستیم و به منظور بزرگداشت این روز مراسم ویژه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: با توجه به اینکه ۸ شهریور و سالروز این روز مصادف با روز جمعه است مراسمی ۷ شهریور در مسجد غدیر واقع در چهار راه بسیج کرمانشاه برگزار می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه زمان برگزاری این مراسم را ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۷ شهریور اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

,

این مسئول تاکید کرد: انتظار داریم مردم عزیز، وفادار و پیرو راه امام و شهیدان در این مراسم با شکوه حضور گسترده و آگاهانه ای داشته باشند.

سروری گفت: امیدوارم با شرکت گسترده در این مراسم ضمن ادای احترام به شهیدان انقلاب به ویژه شهید باهنر و رجایی، یکبار دیگر با حضور گسترده و آگاهانه خودمان در راه شهیدان قدم برداریم.

,
,
,

وی در خصوص سخنران این مراسم گفت: سخنران این مراسم مشخص نشده و طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح تعدادی پروژه های عمرانی نیز در هفته دولت خبر داد و گفت: برنامه های ویژه ای نیز طی ۲ الی ۸ شهریور در استان تدارک دیده شده که به موقع از سوی استانداری کرمانشاه و دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.

,

سروری افزود: استاندار کرمانشاه نیز به این مناسبت سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه خواهد بود و به ارائه عملکرد و برنامه های دولت در استان خواهد پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه