اخبار داغ

معاون استاندار قم:

حفظ و افزایش توان واحدهای تولیدی مهم‌ترین برنامه استانداری است

حفظ و افزایش توان واحدهای تولیدی مهم‌ترین برنامه استانداری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: حفظ و افزایش توان واحدهای تولیدی مهم‌ترین برنامه استانداری است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مهرداد غضنفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دولت به اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ اقتصادی در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: در طی یک سال گذشته کارگروه‌های تخصصی تسهیل و رونق تولید، تنظیم بازار و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جلسات منظمی را برگزار کرده‌اند که نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در طی یک سال گذشته جهت‌گیری برنامه‌های معاونت اقتصادی در حفظ واحدهای تولیدی، افزایش توان واحدهای فعال، خارج کردن واحدهای راکد از رکود و ایجاد واحدهای جدید بوده است که در این زمینه بیش از 50 جلسه با 733 مصوبه داشتیم 634 مصوبه اجرایی شده است.

 غضنفری افزود: 11 واحد راکد با اشتغال بیش از 80 نفر امسال از رکود خارج شدند که نشان‌دهنده‌ای عزم دولت برای حمایت از واحدهای راکد است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته از 59 طرح صنعتی با اشتغال‌زایی هزار و 333 نفر بهره‌برداری صورت گرفته است که درزمینهٔ اشتغال‌زایی توانسته تا حدودی مشکلات را برطرف کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: درزمینهٔ گفتگوی بخش خصوصی و دولت با مشارکت فعال بخش خصوصی 8 جلسه با 50 مصوبه درزمینهٔ مشکلات ارزی و مالیات و.. تشکیل و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذشده است.

وی به جلسات تنظیم بازار اشاره کرد و بیان داشت: ازنظر تأمین کالای اساسی هیچ‌گونه کمبودی نداریم و تصمیمات خوبی در این زمینه به‌صورت موردی و مرحله‌ای صورت گرفته است.

غضنفری به افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این هفته 26 پروژه درزمینهٔ کشاورزی، 7 پروژه در بخش گردشگری و 17 پروژه درزمینهٔ صنعت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: دولت درزمینهٔ رونق تولید قدم‌های خوبی برداشته است و قطعاً این مهم در برنامه‌های پیش رو ادامه خواهد داشت.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه