اخبار داغ

سرکارگر شرکت شفارود:

مگر می شود ۷ ماه بدون حقوق زندگی کرد؟!/ فقط به خاطر غیرت و تعصب به جنگل، ترک پست نکردیم

مگر می شود ۷ ماه بدون حقوق زندگی کرد؟!/ فقط به خاطر غیرت و تعصب به جنگل، ترک پست نکردیم
یکی از سرکارگران شرکت سهامی جنگل شفارود، گفت: مگر می شود ۷ماه بدون حقوق زندگی کرد؟ فقط به خاطر غیرت و تعصب به جنگل ها ترک پست نکردیم در حالی که حتی یک نفر از ما که الان در جنگل ایستاده بیمه نیست و با هیچ ارگانی قرارداد ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، تجمعات جمعی از کارگران شرکت سهامی جنگل شفارود چند روزی است که به نشانه اعتراض به عدم پرداخت ۷ماه حقوق و تعدیل نیرو برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

یکی از سرکارگران شرکت سهامی جنگل شفارود در گفت وگو با خبرنگار ۸دی به بیان مشکلات کارگران این شرکت پرداخت و گفت: شرکت شفارود شرکت بزرگ و عظیمی است و مستأجر منابع طبیعی است که از جنگل حفاظت، احیا و برداشت می کند‌.

, ۸دی,

وی با اشاره به اشتباه بودن طرح تنفس گفت: کارشناس و کاربین اشتباه برنامه ریزی کرده اند، باید فکری به حال درخت های افتاده کرد، این مشکل باید ریشه کن شود.

,

پرسنل شرکت سهامی جنگل شفارود تصریح‌ کرد: اطلاع رسانی های غلط منجر به تصمیم گیری طرح تنفس شد اما الان شرکت باید ریشه ای با مشکلات برخورد کند.

,

وی با بیان اینکه این شرکت قرارداد خود را با منابع طبیعی تغییر داد، افزود: کم کم نیروهای شرکت کم و طرح حفاظتی شد، بار دیگر اشتباه کردند و بندی را اضافه کردند که به عنوان نیروی شرکتی مستقیم با پیمانکار کار کنیم و الان اعتراض ما بر این است که چرا با شرکت شفارود قرار داد نمی بندند و ما با پیمانکار طرف هستیم.

,

 

,

این کارگر با بیان اینکه ۷ماه حقوق معوقه داریم ابراز کرد: هر مدیرعاملی می آید دوماه ابتدایی مدیریت خود حقوق می دهد و دوباره حقوق ها به تاخیر می افتند باید فکری اساسی کنند تا مشکلات حل شود.

,

 

,

** ما عاشق این انقلابیم اما به مدیریت غلط اعتراض داریم

, ** ما عاشق این انقلابیم اما به مدیریت غلط اعتراض داریم, ** ما عاشق این انقلابیم اما به مدیریت غلط اعتراض داریم,

وی ادامه داد: برخی می گویند ما ضد انقلابی هستیم اما ما عاشق این انقلابیم اما به مدیریت غلط اعتراض داریم.

,

 

,

** شرکت بزرگ صنایع چوب به زباله دانی تبدیل شده / شرکت نئوپان نیروهایش از ۳۰۰۰ نفر به ۱۰۰ نفر رسیده!

, ** شرکت بزرگ صنایع چوب به زباله دانی تبدیل شده / شرکت نئوپان نیروهایش از ۳۰۰۰ نفر به ۱۰۰ نفر رسیده!, ** شرکت بزرگ صنایع چوب به زباله دانی تبدیل شده / شرکت نئوپان نیروهایش از ۳۰۰۰ نفر به ۱۰۰ نفر رسیده!,

 

,

پرسنل شرکت سهامی جنگل شفارود با اشاره به شرکت بزرگ صنایع چوب که به زباله دانی تبدیل شده است گفت: شرکت نئوپان نیروهایش را به ۱۰۰نفر رسانده و این نشانه از مدیریت غلط است.

,

وی با بیان اینکه شرکت را باید طوری حفظ کرد که نیرو داشته باشد و به نیرو خدمات برسانند، خاطرنشان کرد:‌ ما برای حفظ انقلاب کمک می کنیم، همین شفارود باعث می شود چندین خانواده شرمنده و بی پناه نشود.

,

این کارگر ادامه داد: مدیرعامل تهران رفته و هنوز نیامده با دادستان و فرمانداری صحبت کرده ایم‌‌ و می گویند اعتصاب نکنید اما اگر اعتصاب نکنیم چطور حرف هایمان را به گوش بالادستی های خود برسانیم کما اینکه بارها شفاهی، کتبی و لفظی همین هارا گفته ایم.

,

وی ادامه داد: مگر می شود ۷ماه بدون حقوق زندگی کرد؟ فقط به خاطر غیرت و تعصب به جنگل ها ترک پست نکردیم در حالی که حتی یک نفر از ما که الان در جنگل ایستاده بیمه نیست و با هیچ ارگانی قرارداد  ندارد.

,

وی ادامه داد: تالشی ها با حجب و حیا هستند و با همین حجب و حیا امنیت را نگه داشته اند.

,

پرسنل شرکت سهامی جنگل شفارود با بیان اینکه می گویند نمی خواهیم شرکت را ببندیم اما در واقع حرکت به این سمت است، بیان کرد: با منابع طبیعی قرارداد ببندید که ما پولمان را از منابع طبیعی بگیریم.

,

 

,

** تلاش یکی از مدیران قبلی برای حفظ نیروها/ مدیر جدید ما را دسته بندی کرده؛ الان دوستان خود را دشمن می بینیم‌!

, ** تلاش یکی از مدیران قبلی برای حفظ نیروها/ مدیر جدید ما را دسته بندی کرده؛ الان دوستان خود را دشمن می بینیم‌!, ** تلاش یکی از مدیران قبلی برای حفظ نیروها/ مدیر جدید ما را دسته بندی کرده؛ الان دوستان خود را دشمن می بینیم‌!,

 

,

وی با اشاره به تلاش های یکی از مدیرعاملان شفارود افزود: “کلابی” خیلی جنگید اما منابع طبیعی حمایت نکرد و او با همان وضعیت شرکت را چرخاند‌ چون ما یک خانواده بودیم اما مدیر جدید مارا جدا و دسته بندی کرده، شرکتی با بیش از ۲۰۰ نیرو را می خواهند با ۴۰ نیرو نگه دارند.

,

این کارگر ادامه داد: مدیر نباید با حرف های دیگران تصمیم بگیرد و به دنبال حاشیه باشد، نباید اجازه دهد کسی داخل اتاقش شود و درباره کارگر دیگری حرف بزند الان طوری شده که دوستان خود را هم دشمنانمان می بینیم‌.

,

 

,

** ادعایی ندارم اما اگر این شرکت را به من دهند با همین مجموعه آن را سرپا می کنم

, ** ادعایی ندارم اما اگر این شرکت را به من دهند با همین مجموعه آن را سرپا می کنم, ** ادعایی ندارم اما اگر این شرکت را به من دهند با همین مجموعه آن را سرپا می کنم,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در شرکت شفارود تحصیلات مهم نیست و جنم کاری دارای اهمیت است گفت: ادعای سواد و جنم کاری ندارم اما بی لیاقت هم نیستم اگر شرکت شفارورد را به من دهند با همین مجموعه این شرکت را سرپا می کنم.

,

 

,

** می خواهند شرکت شفارود را پودر کنند

, ** می خواهند شرکت شفارود را پودر کنند, ** می خواهند شرکت شفارود را پودر کنند,

پرسنل شرکت سهامی جنگل شفارود با اشاره به کاشت هزار نهال کیوی، رستوران هدهد با جنگلی بزرگ از کاج، زمین ها و سوله های خالی افزود: از همین ها استفاده کرده و مجموعه های تفریحی بسازید و کسب درآمد کنید‌.

,

این کارگر ادامه داد: با بیان اینکه در مجموعه ای که کار نباشد کم‌‌ کم زمین هایش را می فروشند و به زوال می رود گفت: اکنون می خواهند شفارود را پودر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه