اخبار داغ

معاون فرهنگی هنری سپاه استان زنجان:

اجرای طرح رسم ابرار در زنجان/ ترویج سنت اهل‌بیت(ع) در کمک به نیازمندان هدف اصلی این طرح است

اجرای طرح رسم ابرار در زنجان/ ترویج سنت اهل‌بیت(ع) در کمک به نیازمندان هدف اصلی این طرح است
معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح رسم ابرار در زنجان گفت: ترویج سنت اهل‌بیت (ع) در کمک به نیازمندان هدف اصلی این طرح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رمرودی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; به اهمیت طرح و اهداف اجرای طرح ابرار اظهار داشت: به دلیل  اهمیت موضوع سبک زندگی و الگوبرداری از سنت امیرالمومنین(ع) و اهل بیت ایشان و تعالی معنوی و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی و همچنین هدفمند کردن رسیدگی به وضعیت مستضعفان در سه بخش فقرا، ایتام و آزادی زندانیان، طرح «رسم ابرار» برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در این طرح آحاد مردم و عموم جامعه به همراه خانواده در تاریخ‌های 3 تا 5 شهریور روزه گرفته و در پایان هر روز قیمت غذای روزانه خود را به ترتیب برای فقرا، یتیمان و آزادسازی زندانیان در حساب‌های جداگانه اعلامی توسط کمیته امداد و سازمان زندان‌ها واریز می‌شود.

,

وی عنوان کرد: روز 25 ذی‌الحجه مظهر تجلی یکی از فضائل اهل بیت(ع) و روز نزول سوره «انسان» و سه روز روزه برای شفای امام حسن و امام حسین(ع) و اعطا کردن سه شب متوالی افطار خویش به مسکین، یتیم و اسیر است.

,

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با هدف الگوبرداری از این عمل خیر اهل بیت (ع) است افزود: ترویج سنت اهل بیت(ع) گام مهمی برای محرومیت زدایی و رسیدگی به حال مستضعفان جامعه است.

,

رمرودی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت در جامعه و تاکید بر توجه مسئولان به این موضوع مهم افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به این امر مهم تاکید کردند: "در جمهوری اسلامی، دل های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت‌ها بتپد و از شکاف های عمیق طبقاتی به شدت بیمناک باشد و همچنین غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به هیچ عنوان مورد قبول نیست".

,

وی با بیان اینکه موفقیت در این راستا مستلزم مشارکت مردم است عنوان کرد: اگر مردم پای کار باشند و در این زمینه فرهنگسازی شود، قطعا پیشرفت ما در این موضوع دوچندان خواهد بود.

,

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ما نیز که توفیق پیروی از امیرالمومنین(ع) را دارند با تاسی از این امام بزرگوار در یاری رساندن به یتیمان، نیازمندان و مسکینان همواره مشارکت های خوبی داشتند بیان کرد: این کار شایسته‌ی خداپسند و کمک به کسانی که هیچ پناهی جز خدا ندارند در پیشگاه خدا اقدامی بسیار ارزشمند و در واقع زنده کردن راه علی ابن ابیطالب(ع) و سیره اهل بیت ایشان است.

,

وی گفت: امیدواریم همه کسانی که عشق به امام علی(ع) و ولایت این خاندان را در دل دارند در چنین کار عظیم و بزرگی یعنی کمک به فقرا، مسکینان و ایتام شرکت کنند.

,

رمرودی در پایان به هدف اصلی اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: الگو برداری و ترویج سنت اهل‌بیت (ع) در خصوص فقرا، ایتام و زندانیان هدف این طرح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه