اخبار داغ

به دعوت قرارگاه احمدی روشن استان اردبیل انجام گرفت

بازدید نماینده مردم اردبیل از عرصه‌های جهادی دانشجویان + تصاویر

بازدید نماینده مردم اردبیل از عرصه‌های جهادی دانشجویان + تصاویر
نماینده مردم اردبیل در مجلس با حضور در عرصه های جهادی دانشجویان در مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر اردبیل ضمن رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بعد از ظهر امروز صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به همراه سجاد گلی دبیر قرارگاه  مطالبه گری احمدی روشن بسیج دانشجویی استان اردبیل و مسئولین گروه های جهادی دانشجویی با حضور در محلات عدالت آباد، مهراباد و پشت بهشت زهرا در منطقه گلمغان از نزدیک در جریان فعالیت های مختلف گروه های جهادی دانشجویی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن قدر دانی از زحمات شبانه روزی جهادگران بسیحی در محرومیت زدایی از مناطق محروم گفت: جهادگران با عمل خالص خود با احصاء مشکلات و انعکاس آنها به مسئولین نقش مهمی در پیشرفت جامعه دارند.
,

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجیبا کمترین اقدامات بیشترین خدمت را به مردم انجام می دهند گفت: دانشجویان با توجه به شرایط جوانی و مردمی بودن به راحتی می توانند با ارتباط ضمیمانه با مردم به احصاء مشکلات مردم پرداخته و با انعکاس آن به مسئولین و پیگیری مطالبات خود در رفع محرومیت ها ایفای نقش کنند.

,

بدری فعالیت های جهادی دانشجویی را ستود و گفت: این جوانان در ایام تعطیلات با برنامه ریزی دقیق و منسجم به میان مردم در مناطق محروم می روند تا با هر آنچه که در توان دارند در سازندگی کشور ایفای نقش کنند که این روحیه قابل ستایش است.

,

وی نقش حمایتیبسیج و سپاه از حرکت های جهادی را متذکر شد و گفت: بسیج سازندگی نیز در پشتیبانی از جهادگران بسیجی سنگ تمام گذاشته و با حمایت از گروه های جهادی به ویژه دانشجویی در کاهش مشکلات مردم تلاش می کند.

,

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود از دستگاه های اجرایی استان خواست تا با در حد توان و مقدورات خود در تامین خودرو گرفته تا تامین مصالح ساختمانی و وسایل لازم جهادگران را در رسیدن به اهداف مقدس یاری کنند.

,

وی از دانشجویان خواست تا با تعامل با شورای اسلامی شهر از توان شورا برای حل مشکلات مناطق کم برخوخوردار کمک بگیرند.

,

بدری روحیه جهادی را عامل استقامت  و پیشرفت کشور از ابتدای انقلاب تا کنون عنوان کرد و گفت: اگر روحیه جهادی بسیج در همه بخش های کشورداری به کارگرفته شود پیشرفت کشور با شتاب بیشتری انجام خواهد گرفت.

,

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه کشور ما  نعمت هادی خدادادی فراوانی وجود دارد، وجود نیروهای ماهر، نخبه و متخصص را یادآور شد و گفت: تنها با ترویج تفکر انقلابی و روخیه جهادی می توان با ایجاد اشتغال پایدار از محرومیت های جامعه نیز کاست.

,

وی مشکلات عمده مناطق حاشیه اردبیل را نبود اشتغال  منابع درامد زا برای روستاییان دانست و گفت: چون منبع درآمد در روستاهای ما کم است مردم به امید اشتغال و درآمد زایی به شهر روی می آورند و چون از لحاظ مالی در مضیقه هستند حاشیه ها بوجود می آید.

,

بدری به قوانین موجود در شهرسازی اشاره کرد و گفت: مناطق حاشیه شهر به دلیل اینکه خارج از محدوده شهر هستند به دلیل قوانین موجود فاقد بهره‌مندی از امکانات هستند.

,

وی به مشکل تامین آب و برق این مناطق نیز اشاره کرد و گفت: آب و برق این مناطق از محل انشعاب موقت تأمین می شود واگر منطقه ای از این امکانات زیر بنایی برخوردار نیست به دلیل عدم وجود انشعاب در آن منطقه است که تا حد امکان رسیدگی می شود.

,

گلی دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز مطالبه گری از مسئولین را از رسالت های دانشجویی عنوان کذئ و گفت: امسال قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی با تمام توان در کنار دانشجویان گر در عرصه مطالبه گری فعالیت می کند تا بتواند با نقش آفرینی در این حوزه در رفع محرومیت زدایی از جامعه مؤثر واقع شود.

,

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مطالبه گری از مسئولین را با دعوت از نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است، گفت: بعد از حضور صدیف بدری یکی از نمایندگان مردم اردبیل در مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، مدیران کل و روسای داستگاه ها و نهاد های اجرایی نیز به مناطق محروم دعوت خواهند شد تا از نزدیک در جریان میزان محرومیت ها در جامعه قرار گرفته و دستگیر گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم، شوند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه