اخبار داغ

فرماندار رامسر اعلام کرد؛

بهره‌برداری از ۵۵ پروژه طی هفته دولت در رامسر

بهره‌برداری از ۵۵ پروژه طی هفته دولت در رامسر
فرماندار رامسر گفت: به مناسبت هفته دولت ۵۵ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد آزاد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی الگویی برای همه مسئولان هستند و خدمت صادقانه آنها باعث شد تا دشمنان برای ضربه به انقلاب این عزیزان را به شهادت برسانند.

وی افزود: هفته دولت هفته بسیار مناسبی است تا بتوانیم اقدامات و خدمات مختلفی که انجام شده است را برای مردم تبیین بکنیم زیرا مردم صاحب این کشور و انقلاب هستند.

فرماندار رامسر بیان کرد: خدمت و کار در شرایط امروزی بسیار فرق می کند با شرایط قبل؛ چون اقدامات دشمن اقداماتی از نوع سخت افزاری و نرم افزاری است و با یک جنگ ترکیبی به مقابله با انقلاب اسلامی بر آمده است.

این مسئول تصریح کرد: خدمات و اقداماتی که انجام می گیرد اگر چه وظیفه همه مسئولان است اما در چنین شرایطی باید کارها و خدمات دارای اهمیت و ارزش باشد و باید بدانیم که این اقدامات خدمات نظام و انقلاب است.

آزاد یادآور شد: جنگ اقتصادی یکی از جنگ هایی است که دشمن بر ما تحمیل کرده است و باعث شده تا مشکلاتی به وجود بیاید اما با همه این موانع دولت و مسئولان در تلاش هستند تا به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: در رامسر از هفته دولت ۹۷ تا هفته دولت فعلی اقدامات بسیار زیادی انجام گرفت و پاره ای از این خدمات در دست انجام است و تلاش می کنیم تا در ماه های آینده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

فرماندار رامسر با اشاره به سیلاب پاییز ۹۷ و خسارات زیادی که به مردم وارد شد گفت: دولت از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده و چندین پروژه که در سیل رامسر خسارت دیده بودند مورد مرمت و بهسازی قرار گرفتند.

این مسئول افزود: در طول سال دهه فجر و هفته دولت پروژه های شهرستانی به بهره برداری می رسند که بازه زمانی هفت ماهه را در بر می گیرد و در این مدت زمان خدمات و پروژه ها پیشرفت دارند و به بهره‌برداری می رسند. 

آزاد اظهار کرد: تلاش و پیگیری مسئولان نسبت به پروژه های شهرستانی بسیار خوب است.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی همچون دانشگاه بین الملل و فرودگاه در پاییز ۹۸ به اتمام می رسند که در دهه فجر سال جاری به افتتاح خواهند رسید.

فرماندار رامسر گفت: پروژه های متعددی در شهرستان در حال تکمیل هستند که در حوزه های مختلف مشغول به کار و به صورت فعال پیشرفت دارند که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می گیرند.

این مسئول بیان کرد: همراهی مردم در شهرستان رامسر بسیار عالی است و این همراهی همیشه پشتوانه مسئولان شهرستانی و استانی است.

آزاد تصریح کرد: مدیران و مسئولان استانی نگاه ویژه و دغدغه مندانه به رامسر دارند و اگر ما مطالبات و پیگیری های خود را از مسئولان استانی داشته باشیم قطعاً توجه می کنند.

وی افزود: نگاه به رامسر باید یک نگاه استانی و ملی باشد زیرا گردشگران و توریست های زسادی به رامسر سفر می کنند و شهرستان ما مواهب طبیعی متنوعی را در خود جای داده است.

فرماندار رامسر با بیان اینکه در هفته دولت پروژهای متعددی را افتتاح خواهیم کرد گفت: در هفته دولت در شهرستان رامسر بیش از ۵۵ پروژه را داریم که قابل بهره برداری هستند و مبلغ ریالی این پروژه ها بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است که دستگاه های مختلف هزینه کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دیدار عمومی مسئولان با مردم را در هفته دولت خواهیم داشت گفت: تبیین و اطلاع رسانی خدمات از طریق رسانه ها را انتظار داریم زیرا تبیین خدمات باعث تزریق روحیه امید در جامعه می شود‌.

آزاد اظهار کرد: ایجاد بخش جدید و بخشداری در منطقه دالخانی به عنوان یک امتیاز در شهرستان رامسر محسوب می شود و بسیار خرسندیم که تهسیل خدمات رسانی به مردم را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برخی پروژه ها در پاییز به اتمام می رسند و در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود افزود: پروژه مسکن مهر ۶ یکی دیگر از طرح هایی است که در حال پیشرفت است و در نیمه دوم سال جاری به افتتاح می رسد.

فرماندار رامسر یادآور شد: در دهستان اشکور بنیاد مسکن اقدامات خوبی را انجام داده است که این خدمات نیز در نیمه دوم سال ۹۸ به اتمام می رسند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه