اخبار داغ

دبیر قرارگاه خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز:

200 بسته غذایی، 30 ویلچر و 20 سرویس جهیزیه بین محرومین توزیع شد/ مشق احسان؛ طرحی برای حمایت 100درصدی از دانش آموزان بی بضاعت در البرز

200 بسته غذایی، 30 ویلچر و 20 سرویس جهیزیه بین محرومین توزیع شد/ مشق احسان؛ طرحی برای حمایت 100درصدی از دانش آموزان بی بضاعت در البرز
مهدی طالبی گفت: یکی از طرح هایی که همزمان با سراسر کشور در البرز اجرا می شود "مشق احسان" است که هزینه کامل تحصیلی دانش آموزان را به جهت رفع محرومیت از فرزندان انقلاب می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از 15 مرداد سال 95 با هدف پشتیبانی از گروه های جهادی در سطح کشور تشکیل شد و از دی ماه سال 97 نیز به شبکه سازی در سطح استان ها پرداخت تا دبیران جهادی آن برای پیشبرد اهداف آغاز به کار کنند که از جمله می توان به اقدامات جهادی از جمله مرمت و بازسازی خانه محرمان و ساخت خانه ایتام اشاره کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
دبیر این قرارگاه در استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یکی از طرح هایی که همزمان با سراسر کشور در البرز اجرا می شود "مشق احسان" است که هزینه کامل تحصیلی دانش آموزان را به جهت رفع محرومیت از فرزندان انقلاب می پردازد و از محصلینی که به واسطه نداشتن بضاعت مالی ادامه نمی توانند ادامه تحصیل دهند یا از همان ابتدا وارد کلاس اول و فضای تحصیل شوند، حمایت می کند، البته سهمیه البرز برای این کار خیر 20 دانش آموز اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید است. 
, تیتریک,
 
,
مهدی طالبی افزود: حمایت تحصیلی توسط بنیاد اجتماعی احسان از 20 دانش آموز مذکور با تامین پوشاک و نوشت افزار مدرسه آغاز و با پرداخت هزینه کامل تحصیلی 100 درصدی تا خرداد ماه سال اینده ادامه پیدا خواهد کرد، البته در حال حاضر پویش احسان الحسین اعزام یک کاروان 40 نفری از محرومین به صورت کاملا رایگان به عتبات عالیات را بر عهده دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: پویش مسجد احسان تا ماه آینده برای حمایت از مساجد و رونق این قرارگاه فرهنگی آغاز به کار خواهد کرد و هر استان 20 مسجد را تحت پوشش قرار می دهند که تامین جهیزیه، وام قرض الحسنه و فعالیت های مردمی در دستور کار آنها قرار خواهد گرفت.
,
 
,
طالبی تصریح کرد: در قالب طرح به وقت احسان، از ابتدای سال تا کنون 200 بسته کالای غذاییِ یک ماهه تا 45 روزه بین محرومین استان توزیع شده است و توزیع 30 ویلچر، 20 مورد جهیزیه و ... نیز از جمله اقداماتی بوده است که در زمینه حمایت از نیازمندان انجام شده است.
,
 
,

نماینده بنیاد اجتماعی احسان در البرز در خاتمه با اعلام حمایت از طرح رسم ابرار، خاطر نشان داشت: به مناسبت عید غدیر خم نیز 3500 بسته غذا بین محرومین استان البرز توزیع شد.  
 
 
 
 
 
 انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه