اخبار داغ

روزانه چند نفر در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند؟

روزانه چند نفر در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند؟
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در جاده‌های مواصلاتی حدود ۱۷ هزار جان باخته در سال داریم که روزانه نزدیک به ۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند و از طرفی ۲۵۰ هزار مصدوم می‌شوند و اگر ۱۰ درصد مصدومان قطع عضو شوند، سالانه ۳۰ درصد به معلولان کشور افزوده می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل نجار صبح امروز در بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن اظهار داشت: قرار بود تا در این کنفرانس سر ساعت حضور داشته باشم ولی به علت آتش‌سوزی ارسباران جلسه ای برگزار شد و حضور با تاخیر روبه رو شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در چند دهه اخیر که سطح ایمنی راه‌های مواصلاتی افزایش یافته و شیب تصادفات را کمتر شده است. 
,
 
,
نجار گفت: در جاده‌های مواصلاتی حدود ۱۷ هزار جان باخته در سال داریم که روزانه نزدیک به ۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند و از طرفی ۲۵۰ هزار مصدوم می‌شوند و اگر ۱۰ درصد مصدومان قطع عضو شوند سالانه ۳۰ درصد به معلولان کشور افزوده می‌‌شود. 
,
 
,
وی تصریح کرد: تصادفات خروج ارز و هزینه‌های گزاف نیز در بر دارد و دستگاه‌های مسوول اعم از پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، راهدارخانه، وزارت و شهرسازی در تصادفات دخیل هستند. 
,
 
,
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی در کشور در محدوده شهری مسوولیت دارند و اگر قرار باشد به راه‌های مواصلاتی برای انجام عملیات بروند نیاز به مجوز دارند. 
,
 
,
وی تاکید کرد: الان  در تصادفات منجر به مرگ متولی جابه‌جایی وجود ندارد و اکثر آمبولانس‌ها زنده‌بر است و باید این مشکل نیز حل شود. 
,
 
,
نجار بیان کرد: امید است این میزان تصادفات و کشته و غیره با یک تصمیم‌گیری صحیح حل شود.
,
 
,
منبع: فارس 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه