اخبار داغ

سردار تنگسیری:

نیروهای فرامنطقه ای به طور دائم رصد می شوند/ نیروهای ما در آمادگی کامل هستند

نیروهای فرامنطقه ای به طور دائم رصد می شوند/ نیروهای ما در آمادگی کامل هستند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای فرامنطقه ای به طور دائم از سوی سامانه های کنترلی ایران رصد می شوند و ما برای رویارویی با هرگونه تهدید احتمالی آمادگی کامل داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» اظهار داشت: فرا منطقه ای ها برای ما امنیت ایجاد نمی کنند از این رو ما به همراه دیگر کشورهای منطقه باید امنیت را تامین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید بر اینکه امنیت باید در منطقه بومی باشد، زیرا امنیت غیر بومی پاسخگو نیست، گفت: ایران و هفت کشوری دیگری که در جنوب ما هستند یعنی ائتلاف هفت به علاوه یک، باید امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را تامین کنند. 
,
 
,
فرا منطقه ای ها دائما رصد می شوند
, فرا منطقه ای ها دائما رصد می شوند,
 
,
بنابر گزارش ایرنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور نیروهای بیگانه در منطقه اشاره و عنوان کرد: نیروهای فرا منطقه ای در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به طور دائم رصد می شوند و سامانه های کنترلی ما لحظه به لحظه تحرکات نیروهای نظامی فرامنطقه ای را تحت نظر دارند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه برای رویارویی با هر تهدید احتمالی در آمادگی کامل هستیم، گفت: نیروهای ما به منظور رویارویی احتمالی با دشمن و در نطفه خفه کردن تهدیدات آمادگی کامل دارند.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما موظف هستیم همیشه بیشترین آمادگی را داشته باشیم و توان رزمی خود را نیز مدام افزایش دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه