اخبار داغ

مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان:

جامعه ما تشنه مدیریت جهادی است/ خلأ برنامه‌های فرهنگی و شاد مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی

جامعه ما تشنه مدیریت جهادی است/ خلأ برنامه‌های فرهنگی و شاد مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی
مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز مدیریت جهادی در تمامی عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید شکل عملیاتی به خود بگیرد، گفت: جامعه ما تشنه مدیریت جهادی حتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر مبانی اسلامی و انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ویژه برنامه سفیر آفتاب به همت جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان و اداره اوقاف این شهرستان شب گذشته در محوطه آرامگاه حبقوق نبی(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

«محسن عبدالملکی» مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان در حاشیه برگزاری برنامه سفیر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: رهبر انقلاب بر مدیریت جهادی به عنوان راهکاری اصلی برون رفت از مشکلات تأکید بسیار دارند، مدیریتی که در سایه وحدت، همدلی و تلاش شبانه روزی همه مدیران شکل بگیرد.

,

جامعه ما تشنه مدیریت جهادی است

, جامعه ما تشنه مدیریت جهادی است,

وی با تأکید بر اینکه امروز جامعه ما تشنه #مدیریت_ جهادی است، اظهار کرد: مدیریت جهادی و وحدت مردم راهکار اصلی برون رفت از مشکلات است، چرا که اگر مدیری در انجام امور و وظایف خود کوتاهی و سستی کند، نمی توان از او انتظار داشت که برای پیشبرد اهداف و آرمان های اسلامی و انقلابی قدم از قدم بردارد و او الگویی مناسب برای مردم باشد.

,

مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان افزود: جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب با رویکرد وحدت تمامی گروه های انقلابی در تمامی عرصه ها برای اعتلای ایران اسلامی پای کار آمده است تا با تقویت و حفظ زنجیره وحدت بین آحاد مردم، گروه های فرهنگی و اجتماعی و مسئولان، مطالبات اصلی و به حق مردم را هم پیگیر شود.

,

عبدالملکی اذعان کرد: باید مدیران جهادی را به مردم معرفی کرد و از سویی دیگر برای حل مشکلات پیش روی مردم در شهرستان از مدیران، مدیریتی جهادی با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت مطالبه کرد، چرا که شهرستان ما برای پیشرفت خود در زمینه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی، مدیران انقلابی می خواهد.

,

خلاء برنامه های فرهنگی و شاد مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی

, خلاء برنامه های فرهنگی و شاد مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی,

وی با بیان اینکه خلاء برنامه های فرهنگی و شاد مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی در کشور و به دنبال آن در استان و تویسرکان احساس می شود، تصریح کرد: استقبال پرشمار مردمی از چنین برنامه های فرهنگی همچون سفیر آفتاب نشان داد که جامعه ما چشم انتظار اجرای برنامه های شاد و مفرح در چارچوب مبانی انقلابی و اسلامی است.

,

مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان تأکید کرد: متولیان امر در حوزه فرهنگی ـ اجتماعی باید این ضرورت را احساس کنند و در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هم جهادوارانه وارد عرصه شوند، و این گونه نباشد که هر سازمان و ارگانی در حوزه فرهنگی ساز خود را بزند، بلکه باید با یک برنامه مدون و با محوریت اصول انقلابی؛ شادی، نشاط، پویایی و سرزندگی را در بین مردم زنده کنند.

,

مسئول جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب تویسرکان، عنوان کرد: اینکه چنین برنامه هایی همچون سفیر آفتاب با استقبال پرشور و ببی نظیر مردم روبرو می شود، نشان می دهد که مردم خواهان شادی و شور شعف مبتنی بر مبانی اسلامی هستند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان؛ یک مدیر جهادی

, رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان؛ یک مدیر جهادی,

به گزارش عصرهمدان؛ در برنامه شب گذشته سفیر آفتاب، «مهدی محمدظاهری» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان به عنوان مدیر جهادی این شهرستان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه