اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

مجمع بسیج به‌دنبال شناسایی و رفع مشکلات است

مجمع بسیج به‌دنبال شناسایی و رفع مشکلات است
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: شناسایی مشکلات فقط نباید مدنظر باشد بلکه باید به دنبال برطرف کردن مسائل اولویت‌دار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محسنی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “بسیج حلال مشکلات کشور است” به دنبال اجرای فرمایشات و انتظارات رهبری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه فریدونکنار دارای ۷ گروه در مجمع بسیجیان است، خاطرنشان کرد: اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، حقوقی، قضایی و امنیتی، آموزش تحقیقات و فناوری، مدیریت و حکمرانی، رسانه و فضای مجازی از گروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان است که به عنوان رکن اصلی مجامع را تشکیل می‌دهند و وظیفه محتوایی را بر عهده دارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: مجمع بسیجیان به دنبال چهار هدف کارآمدی دستگاه نظام، مطالبه‌گری، تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و گفتمان‌سازی امامین است.

محسنی تاکید کرد: احصا راهکارهای علمی و عملی برای رفع مسائل و نیازهای اساسی کشور و انقلاب و کمک به سیر تکاملی انقلاب اسلامی ماموریت ما است که متمرکز به تکمیل مراحل پنجگانه انقلاب است.

وی افزود: رویکرد مجمع درحال حاضر پژوهشی است و گروه‌ها باید برای ورود به یک موضوع اسناد بالادستی، گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی نظام و اولویت‌های مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار یادآور شد: ارائه راه حل‌های تخصصی، امیدبخشی در سطح جامعه، اعلام مواضع و مطالبه‌گری، پیشبرندگی و پیشروندگی انقلاب، کمک به دولت برای اجرای برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت نخبگان جوان، رصد و پایش شهرستان از جمله انتظاراتی است که در گروه‌های مجمع باید لحاظ شود.

محسنی اظهار کرد: شناسایی مشکلات فقط نباید مدنظر باشد بلکه باید به دنبال برطرف کردن مسائل اولویت‌دار باشیم.

در انتخابات هیات رئیسه مجمع سیدعلی محمدی به عنوان رئیس، مهدی مهدیزاده نائب رئیس و کریم طالبی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه