اخبار داغ

قیمت مرغ کاهش یافت

قیمت مرغ کاهش یافت
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه در چند روز آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب خواهد رسید، گفت: از چند روز گذشته سیر نزولی قیمت‌ها آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یوسف خانی در رابطه با بازار مرغ گفت: در چند وقت اخیر قیمت نهاده‌های دامی نسبت به گذشته کاهش قابل‌توجهی داشته و حتی قیمت نهاده دامی در بازار آزاد از عرضه دولتی آن کمتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در تأمین و عرضه نهاده دامی وجود ندارد، ادامه داد: قیمت ۸۵۰۰ تومان برای مرغ زنده که از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط تعیین‌ شده، قیمت مناسب و قابل قبولی است که در زمان تعیین قیمت، کارشناسان و نمایندگان مرغداری‌ها رضایت خود را اعلام و حضور داشتند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اما به دلیل آنکه مرغداران در سه ماه ابتدایی سال متضرر شدند اصرار داشتند برای جبران ضرر گذشته، در دو ماه اخیر مرغ خود را ۲ هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب عرضه کنند که این اتفاق جبران ضرر گذشته شد و این اتفاق در حالی رخ داد که عرضه کم بود و مرغدار توانست نظر خود را عملی کند.
,
 
,
یوسف خانی بیان کرد: قیمت، بیش از هر فاکتور دیگری متأثر از میزان عرضه و تقاضا است و از دو سه روز گذشته میزان تولید افزایش و قیمت مرغ کاهش‌ یافته است.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با تأکید بر اینکه از چند روز گذشته سیر نزولی قیمت‌ها آغاز شده است، گفت: در چند روز آینده قیمت‌ها به نرخ مصوب خواهد رسید و مشکلی از بابت عرضه بیش از نیاز بازار وجود ندارد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت اقلام مختلف مرغ نیز روند نزولی به خود خواهد گرفت، تأکید کرد: اقلام مختلف مرغ همچون سینه، فیله و ... تابعی از قیمت مرغ است و به‌طور حتم قیمت اقلام مختلف مرغ نیز کاهش می‌یابد.
,
 
,
یوسف خانی همچنین در رابطه با میزان عرضه مرغ در ماه محرم گفت: طی دو هفته آینده که ماه محرم آغاز و حجم تقاضا افزایش می‌یابد، بازار با توجه به نرخ مصوب آمادگی کامل برای پاسخگویی به حجم تقاضا را دارد.
,
 
,
منبع: ایسنا
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه