اخبار داغ

امام جمعه موقت زنجان:

لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان/ مردم از عملکرد مثبت قوه قضاییه احساس امید می‌کنند

لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان/ مردم از عملکرد مثبت قوه قضاییه احساس امید می‌کنند
امام جمعه موقت زنجان بر لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمد خدیری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هفته دولت باید هفته گره گشایی از مشکلات مردم باشد، ابراز کرد: در خصوص نگرانی مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ دولتمردان باید موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

,

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر توجه دولتمردان به موضوع اقتصاد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که دولت باید به آن توجه جای کند.

,

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نسبت به حجاب کم توجه هستند، وضعیت حجاب و فرهنگ در بیمارستانها، ادارات و نهاد نامناسب بوده و صدای مراجع را درآورده است.

,

حجت‌الاسلام خدیری با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان تصریح کرد: دولت باید نسبت به اشتغال جوانان فکری کند چرا که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نگران شغل و آینده خود هستند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آن مستضعفان است، گفت: التزام عملی به شعارهای انقلاب باید توسط دولتمردان دنبال شود و حرکت جدی درر این زمینه صورت گیرد.

,

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی، اتکا به درون و جوانگرایی را برای دولت طزار انقلاب اسلامی  ضروری دانست.

,

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون فساد اظهار کرد: از قوه قضائیه بخاطر عملکرد مثبت قدردانی کرد چرا که مردم احساس امید می‌کنند و خواب از چشم مفسدان اقتصادی گرفته شده و هر کس در هر پستی از برخورد قوه قضائیه مصون نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه