اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد؛

تذکر جدی امام جمعه کرج درباره بکارگیری محکومان سیاسی در شهرداری‌های البرز/ سامانه موشکی باور 373 نفسِ مستکبرین را در سینه خفه می‌کند

تذکر جدی امام جمعه کرج درباره بکارگیری محکومان سیاسی در شهرداری‌های البرز/ سامانه موشکی باور 373 نفسِ مستکبرین را در سینه خفه می‌کند
آیت الله حسینی همدانی گفت: افراد مسئله دار، محکومین دادگاه ها و مجرمین سیاسی و کسانی که دستگاه های امنیتی درباره انها تامل دارند در شهرداری های البرز به کار گرفته نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه مباهله یکی از مهمترین وقایع تاریخی و معجزه رسول خدا (ص) است و نبوت پیامبر و فضیلت اهل بیت (ع) را ثابت کرد، گفت: متاسفانه این واقعه همانند غدیر به فراموشی سپرده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: خانواده مورد طمع دشمن بوده و برای از کار انداختن قابلیت های آن تلاش می کنند، رکن اصلی خانه زن است در نتیجه به عنوان کانون عاطفه مورد هجمه قرار دارد و ریشه بحران در کشورهای غربی به آزادی هایی باز می گردد که بر خلاف فطرت زن و مرد به آنها داده شده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به جز اسلام کسی حرف قابل قبولی برای استحکام خانواده ندارد، اظهار داشت: نگاه اسلام به زن رفیع است اما غرب وی را تا حد صفات شیطانی پائین آورد و بعضا به وی قبولاند که شیطانی عمل کن، متاسفانه برخی نیز آن را پذیرفته و خانواده را متلاشی کردند. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: بی حجابی مقدمه تخریب خانواده است، اقدامات سازمان یافته و ضد ارزشی برای نفوذ در تولیدات فرهنگی مانند سینما و تئاتر وجود دارد زیرا دستگاه های اطلاعاتی به این موضوع ورود کند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی خطاب به وضعیت حجاب در مراکز خصوصی گفت: اینکه به اسم خصوصی، مراکز هر غلطی که می خواهند می کنند قابل پذیرش نیست و باید دستگاه های نظارتی به این مسئله ورود کنند. 
,
 
,
وی افزود: تولید داخلی کلید اصلی حل مشکلات کشور است زیرا تولید کننده رزمنده جنگ اقتصادی خواهد بود، زمانی که مسئولین در مجوز و بانک دروام و ... سنگ اندازی می کنند تولید به خطر می افتد، همه تلاش ها باید برای از بینبردن فقر و تحقق عدالت اجتماعی باشد. 
,
 
,
ایت لله حسینی همدانی با اشاره به اینکه سامانه موشکی پدافند هوایی باور 373 نفس مستکبرین و متجاوزین را در سینه خفه خواهد کرد، اظهار داشت: پشت هر میزی که می نشینید مطالبه مردم را مطرح کنید که قدرت موشکی و تضعیف فروش نفت و برقراری ارتباط بانکی از خطوط قرمز است و قابل مذاکره نیست. 
,
 
,
وی در تذکری جدی تصریح کرد: افراد مسئله دار، محکومین دادگاه ها و مجرمین سیاسی و کسانی که دستگاه های امنیتی درباره انها تامل دارند در شهرداری های البرز به کار گرفته نشود و عدم رسیدگی به کودکان کار و تکدی گری آنها چهره شهر را کدر می کند که باید به ان رسیدگی شود. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: مردم شیوه های تبلیغ و معرفی کاندیداها، از وعده های دروغ تا روش های پوپولیستی و  ... را رصد کنید زیرا باید امتیاز منفی دریافت کنند و برخی از تبلیغات با عوام فریبی نیز همراه است.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه