اخبار داغ

در میان سناریوی بی‎توجهی به هنر در البرز؛

گوینده اطلاعیه های امام (ره) در صدا و سیما، در بهشت سکینه کرج آرام گرفت/ عدم حضور مسئولین فرهنگی البرز در تشییع پیشکسوت رسانه ملی

گوینده اطلاعیه های امام (ره) در صدا و سیما، در بهشت سکینه کرج آرام گرفت/ عدم حضور مسئولین فرهنگی البرز در تشییع پیشکسوت رسانه ملی
پیکر مرحوم ناصر احمدی در حالی با حضور خانواده و عده ای از اهالی هنر به خاک سپرده شد که هیچکدام از مسئولان فرهنگی استان البرز که متولی عرصه هنر هستند در این مراسم حضور نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مرحوم ناصر احمدی متولد 1323 دامغان بود، سال 1344 به صورت حرفه ای وارد عرصه دوبله شد و از سال 1348 به گویندگی خبر و نمایش رادیو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
این صدای ماندگار رسانه ملی دوبلور بسیاری از فیلم ‌ها و سریال‌ های تلویزیونی و گوینده اخبار رادیو خصوصا خبرهای دوران دفاع مقدس بود و از از آثار شاخص او می ‌توان به «گربه روی شیروانی داغ» (جک کارسون)، «مظنونین همیشگی» (پیتر پوستلویت) و «ارباب حلقه ها» (گیملی) اشاره کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
پدرش شهردار دامغان بود و یک کارخانه بلور سازی داشت، توسط مرحوم منوچهر نوذری و از طریق آزمون وارد عرصه گویندگی شد در حالیکه درباره ساعت کار و دستمزدش در برگه سوالات نوشته بود حاضرم 24 ساعت و رایگان در رادیو کار کنم. 
,
 
,
و اما ناصر احمدی تا سال 1396 در عرصه هنری فعالیت داشت، انوشیروان که فرزند خوانده اش بود در روز ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ در اثر ابتلا به سرطان درگذشت، کورش پسرش پزشک مقیم آمریکا بود و خشایار روزگار خود را در جوار پدرش سپری می کرد. 
,
 
,
آنچه در این میان هیاهوی رسانه پس از اعلام خبر فوت این صدای ماندگار به دست فراموشی سپرده شد این است که به فرمان امام (ره)، تمام اطلاعیه ‌های مهم ایشان، که دستور پخش سراسری داشتند در خبر صداو سیمای ایران توسط ناصر احمدی خوانده می ‌شد. 
,
 
,
ناصر احمدی که یک سال و نیم اواخر عمر خود را به واسطه بیماری از دوبله فاصله گرفت 31 مرداد ماه به دیدار حق شتافت و در نهایت روز جمعه در کرج، شهرک اداری. روبروی ساختمان صدا و سیمای استان البرز به سمت قطعه هنرمندان آرامستان کرج تشییع شد و آرام گرفت. 
,
 
,
پیکر این پیشکسوت در حالی با حضور خانواده و عده ای از اهالی هنر به خاک سپرده شد که هیچکدام از مسئولان فرهنگی استان البرز که متولی عرصه هنر هستند در این مراسم حضور نداشتند تا کسی که سالها به عرصه هنر ایران خدمت کرد را با شکوه به سمت خانه ابدی اش همراهی کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه