اخبار داغ

یادداشت اختصاصی:

حسن روحانی پاسخگویی به مطالبات مردم را به قیامت موکول کرد!/ اعتراف به "نقش رای ملت و سخن منتقدان" پس از 6 سال

حسن روحانی پاسخگویی به مطالبات مردم را به قیامت موکول کرد!/ اعتراف به "نقش رای ملت و سخن منتقدان" پس از 6 سال
دولت دوزادهم از رئیس جمهور تا وزرا در حالی از پاسخگویی در برابر مردم در روز قیامت صحبت می‎کنند که این دنیا در برابر انتقاد کارشناسان و مردم تاب نیاورده و با برجامی که ثمره ای جز خدشه دار کردن عزت ایران نداشت، فقر، کوچک شدن سفره ها و تنگناهای اقتصادی را نصیب مردم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 23 تیر ماه سال 98 بود که حسن روحانی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی که به صورت زنده نیز از رسانه ملی پخش شد، خطاب به مردم گفت: "مسئولیت ما در برابر شما خیلی سنگین است، ما با مسئولیت بسیار سنگین خادم شما هستیم، یعنی روز قیامت 82 میلیون نفر می توانند از ما سوال کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
از ما گرفتارتر در قیامت فکر نمی کنم کسی باشد، چون در برابر شما همسایه، اقوام و دوستان قرار می گیرند اما برای ما 10، 100، 1000 یا 2000 نفر نبوده و میلیونی است و 82 میلیون نفر روبروی ما قرار می گیرند و می گویند چرا فلان آقا این کار را نکرد؟ باید پاسخگو باشیم. 
,
 
,
ما اگر نتوانیم منافع ملی را تامین کنیم روز قیامت در پیشگاه خداوند مسئولیم، شما به ما رای دادید که وکیل شما باشیم و از طرف شما کار را انجام دهیم، قدرت ما با قدرت شماست، ما کسی نیستیم و قدرتی نداریم. قدرت من به عنوان رئیس جمهور و دولت ما بخاطر رای شما است و ما به تنهایی چیزی نیستیم". 
,
 
,
و اما در واپسین روزهای مرداد 98 نیز حجت الاسلام شهاب مردای در سخنانی جنجالی که از شبکه دو سیما به صورت زنده پخش شد گفت: " در برابر گرفتاری هایی از این دست که کسی مواد مخدر مصرف می کند یا آن را خرید و فروش می کند را روز قیامت باید شخص رئیس جمهور پاسخ دهد، چه روحانی باشد، چه احمدی نژاد، چه خاتمی و چه هاشمی. 
,
 
,
نمی گویم جهنم می روید اما جواب بدهید و بگویئد بند س فلان بود و مجلس تصویب نکرد و خدا همه اینها را گوش می دهد، اما در واقع مردم نباید گرسنه بمانند و کارتن خواب شوند. اگر شخصی کارتن خواب شده است در مدرسه چه مشکلی داشته است؟ کجا حب علی (ع) را در دل دانش آموزان زنده نگاه داشته ایم؟ 
,
 
,
علی (ع) در شعر غدیر خم در کتاب درسی بچه ها نیست در حالیکه دانش آموز باید با تمام این مفاهیم آشنا باشد. خانواده ها نباید به مسئولی که این فعالیت ها را انجام نداده اند رای ندهند و اعتراض کنند و صرفا نگویند چرا مرغ و گوشت گران شد؟ چرا برای آنکه فرزند ما مذهبی شود باید 20 میلیون تومان به مدرسه غیر انتفاعی پول بدهیم؟ آقای روحانی این چه کاری است؟ حداقل یک وزیر برای اموزش و پرورش منصوب کنید و وزیر ارشاد را بردارید". 
,
 
,
آنچه مسلم است دولت دوزادهم از رئیس جمهور تا وزرا در حالی از پاسخگویی در برابر مردم در روز قیامت صحبت می کنند که این دنیا در برابر انتقاد کارشناسان و مردم تاب نیاورده و با برجامی که ثمره ای جز خدشه دار کردن عزت ایران نداشت، فقر، کوچک شدن سفره ها، و تنگناهای اقتصادی را نصیب مردم کردند. 
,
 
,
حسن روحانی در حالی به رای مردم و قدرتی که خود و کابینه اش از طریق آن به دست آورده است اعتراف می کند که در برابر بسیاری از تجمعات، مطالبات معیشتی مردم، کارکنان، کارگران و ... علاوه بر دادن وعده های هر روزه، موضع گرفته و این بار در کمال ناباوری پاسخگویی را به قیامت موکول می کند. 
,
 
,
به نظر می رسد بر اساس مطالب طنزی که در میان شبکه های اجتماعی دست به دست می شود تنها وعده هایی که تحقق آنها را در ابتدای مهرماه 98 شاهد خواهیم بود این است: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، عقب کشیدن یک ساعته زمان و خنک شدن آب و هوا!
,
 
,
در خاتمه بد نیست یادی کنیم از سخنان رئیس جمهور در مراسم تنفیذ سال 92 که گفت: خدایا به تو پناه می ‌برم از استبداد رای و عجله در تصمیم گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان. یاری ‌ام کن بنده مخلصی برای تو و خادم لایقی برای تو باشم و فراموش نکنم آنچه بر پیشینیان رفته است.   
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه