اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

کفگیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ته دیگ خورده/ تهدیدها جنگ روانی است

کفگیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ته دیگ خورده/ تهدیدها جنگ روانی است
یک کارشناس مسائل سیاسی تهدید آمریکا به تشدید تحریم‌ها علیه ایران را یک جنگ روانی دانست و گفت: آمریکا در تحریم‌های ایران به بن‌بست رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مرندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره تهدید پمپئو مبنی بر تشدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران اظهار داشت: کفگیر تحریم های آمریکا علیه ایران به ته دیگ خورده و هرچه تحریم داشتند علیه ما اعمال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: آمریکایی ها دیگر تحریم جدیدی ندارند که اعمال کنند و در واقع کاری از دستشان برنمی‌آید؛ آنها چند ماه دیگر منتظر می‌ایستند تا اثر تحریم‌های وضع شده را ببیند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: از تیرماه سال قبل که ترامپ خروج از برجام را اعلام کرده تاکنون که 14 ماه گذشته، آمریکایی‌ها به دنبال دیدن اثرات تحریم‌های اعمال شده علیه ایران هستند.

,

مرندی بیان داشت: آنها وقتی می بینند با وجود تحریم‌ها ایستاده‌ایم، هرچند شرایط به دلیل سوءمدیریت‌ها در داخل تشدید شد، اما دیگر نمی‌توانند تحریم دیگری علیه ما اعلام کنند و کوتاه خواهند آمد.

,

وی با تاکید بر اینکه تشدید تحریم‌ها اثری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، عنوان کرد: اگر مسئولان جمهوری اسلامی بر سر موضع خود بایستند و وحدت داشته باشند،‌ آمریکا نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید بر سر همین مواضعی که در برابر آمریکا و اروپا اتخاذ کرده‌اند، باقی بمانند.

,

مرندی گفت: زمانی که یکسال توانستیم با تحریم های شدید طی کنیم پس از آن هم خواهیم توانست.

,

وی افرود: تحریمها از نظر اقتصادی هم می توانند آثار مثبتی داشته باشند و یک جهش اقتصادی برای ما ایجاد کنند زیرا زمینه فعالیت تولیدکنندگان داخلی را فراهم خواهد کرد.

,

این کارشناس مسائل بین‌الملل بیان کرد: اگر تولیدکنندگان داخلی توسط دولت مورد حمایت قرار گیرند بخش داخلی هم به تحرک می افتد و آثار مثبتی به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه