اخبار داغ

نظارت آبکی بر آسفالت‎های شهر یاسوج؛

تبلیغات رسانه‎ای شورای شهر یاسوج در ماجرای نهضت آسفالت + تصاویر

تبلیغات رسانه‎ای شورای شهر یاسوج در ماجرای نهضت آسفالت + تصاویر
چند سالی است که مسئولین شهرداری یاسوج با مانور بر روی نهضت آسفالت سطح شهر مانور می دهند، با این وجود روکش آسفالت برخی خیابان ها بلوار عدل یاسوج نیمه کاره به حال خود رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ چند سالی است که مسئولین شهرداری یاسوج با مانور بر روی نهضت آسفالت و البته آسفالت گاه و بی گاه برخی خیابان های شهر مانور می دهند، با این وجود روکش آسفالت برخی خیابان ها بلوار عدل یاسوج نیمه کاره به حال خود رها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

این موضوع پس از حدود یک ماه از پایان عملیات روکش آسفالت در کوچه های عدل شهر یاسوج باعث تعجب شهروندان آن شده است.

,

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است بخش هایی از خیابان "شهید رستمی" که پشت به بلوار عدل یاسوج و ورودی کوچه های عدل از سمت خیابان تختی است بدون اینکه عملیات روکش آسفالت آن تکمیل شده باشد به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده که باعث تعجب ساکنین آن شده است .

,

جای تاسف بسیار است به علت اینکه این قسمت از خیابان قبلا نیز آسفالت نشده مسئولان زحمتی به خود نداده اند تا عملیات زیر سازی را انجام دهند پس همان گونه به حال خود رها شده است که این موضوع حکایت از عدم نظارت دقیق مسئولان حوزه شهرداری بر روی پروژه های عمرانی دارد.

,

یکی دیگر از نواقص نهضت آسفالت در کوچه های عدل شهر یاسوج را می توان به انجام نیمه کاره روکش آسفالت عدل 8 به سمت بلوار عدل دانست که چند متر از خیابان بدون اینکه عملیات روکش آسفالت آن تکمیل شود به حال خود رها شده است.

,

در حالی که چند وقت پیش یکی از اعضای شورای شهر یاسوج در فن پیچ اینستاگرامی خود از نظارت ویژه بر نهضت آسفالت خبر داده و از کیفیت بالای آن در اقصی نقاط شهر یاسوج خبر داد بود.

,

اکنون با توجه به گذشت مدت کوتاهی از این موضوع مشخص شده که کیفیت انجام عملیات روکش آسفالت در برخی نقاط شهر یاسوج خوب نبوده و نیاز به بازنگری دارد.

,
باید نشست و منتظر ماند که آیا مسئولین شهری واقعا بر روی پروژه های عمرانی در شهر یاسوج نظارت می کنند و یا اینکه فقط برای گرفتن عکس با این پروژه ها به آنها سر می زنند.؟
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه