اخبار داغ

در نخستین روز هفته دولت؛

گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه عطرافشانی شد

گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه عطرافشانی شد
صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دولت گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان ادارات، نهادها، سازمانها و فرماندهان نظامی و انتظامی غبارروبی و عطر افشانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا در حد فهم و درک و دانش خودمان در مسیر آرمانهای شهدا و رهبری انقلاب و خدمت به مردم گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علی رستمی افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام با امپراطوری رسانه ای خود سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را دارند تا مردم را ناامید کنند، خادمین و خدمتگذاران دولت در این هفته به میان مردم می روند و بخشی از عملکرد یکسال گذشته دولتمردان را برای مردم بیان خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: امسال به لطف الهی و مقاومت و پشتیبانی مردم اوضاع نسبت به پارسال بهتر است و گواه این ادعا شاخص ها و آمارهای نهادهای رسمی است.

,

فرماندار تربت حیدریه خطاب به مسئولان گفت: برای افتتاح پروژه ها نیازی به حضور همه مسئولان نیست و ما خودمان برای افتتاح پروژه ها مدیران را گزینشی انتخاب و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه