اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت رفع مشکلات دانش‎آموزان قبل از شروع مهر

ضرورت رفع مشکلات دانش‎آموزان قبل از شروع مهر
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پنج کمیته مختلف در راستای حل مشکلات دانش اموزان شکل می گیرد که باید قبل از شروع مهر همه مشکلات حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز قائد امینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: روز اول مهر را بهار تعلیم و تربیت می دانیم چراکه شروع مهر با حضور دانش اموزان کاملا متفاوت سایر روزهای سال می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته های مختلفی در ماه مهر فعال می شوند بیان داشت: پنج کمیته مختلف شکل می گیرد که باید قبل از اول مهر مشکلات را حل کنند.

قائد امینی با اشاره به اینکه  آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند کاری را از پیش ببرد و همه دستگاه های اجرایی باید به کمک ان بیایند تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش فعال شده و همه فرمانداران ، بخشداری ها، شهرداری ها به کمک آموزش و پرورش آمده اند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار آموزش و پرورش در این است که پرچم جمهوری اسلامی ایران به واسطه آموزش و پرورش به اهتراز درآمده است عنوان کرد: در راستای پروژه مهر ادارات همکاری های لازم را با ما داشته اند.

قائد امینی در خصوص پراکندی مدارس نیز خبر داد و گفت: 175 مدرسه در این استان وجود دارد که برخی از آن ها  به تعداد انگشتان دست در آن دانش آموز تحصیل می کند .

وی با یادآوری بر اینکه آموزش و پرورش با زندگی افراد سرو کار دارد اظهار کرد: اگر به دلایل عمده رشد دانش اموزان خوب فکر کنیم بیشتر از اینکه تجهیزات باشد رقابت سالم بین ان ها است.

قائد امینی تاکید کرد: هیچ آسیبی نباید به بحث عدالت دانش اموزان داشته باشیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه