اخبار داغ

پایان بی سرو صدای جشنواره آش ایرانی؛

هیچ امکاناتی در اختیار غرفه‎داران قرار نگرفت

هیچ امکاناتی در اختیار غرفه‎داران قرار نگرفت
جشنواره آش ایرانی که هر ساله در محل گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می شود، بدون برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; جشنواره ملی آش ایرانی امسال همچون سال های گذشته از 22 مرداد ماه آغاز به کار کرد که برخلاف سال های گذشته مراسم افتتاحیه نداشت و بدون برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام نتایج داوری به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

این جشنواره به عنوان شناسنامه فرهنگی زنجان شناخته می شود که امسال به دلیل مشکلات به وجود آمده در بی نظم ترین شکل برگزار و به کار خود پایان داد.

,

در حالی که این جشنواره هر ساله از سوی میراث فرهنگی زنجان برگزار می شود امسال بخش خصوصی برگزاری این جشنواره را بر عهده گرفت و نتوانست رضایت کامل مردم با کسب کند.

,

یکی از شرکت کنندگان در این جشنواره برگزاری همزمان چندین جشنواره را موجب بی نظمی در اجرا عنوان کرد و گفت: سال های گذشته نظم خاصی بر جشنواره حاکم بود اما امسال با مشکلات عدیده ای مواجه شدیم.

,

وی با بیان اینکه هیچ گونه امکاناتی در اختیار غرفه داران قرار نگرفت، بیان داشت: برگزاری اینگونه جشنواره ها نیازمند هماهنگی بیشتر است و ضروری است برای گرفتن نتایج مثبت،مسئولان همت بیشتری داشته باشند.

,

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز نبود مکان مناسب برای عرضه آش را از مشکلات این جشنواره عنوان کرد و گفت: امسال بیشترین مشکلات را شاهد بودیم.

,

 

,

, ,

 

,

وی بی نظمی در ارتباط بخش های مختلف جشنواره را از دیگر مشکلات عنوان کرد و افزود: در سال های گذشته از غرفه های آش به صنایع دستی و پس از آن به سیاه چادرها راه بود در حالی که امسال اصلا نظم ندارد.

,

به نظر می رسد تغییر چندباره زمان برگزاری این جشنواره برگزاری همزمان آن با جشنواره روستا و از طرفی تعدد متولیان برگزاری آن، موجب بی‌نظمی‌هایی در برگزاری شده و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

,

این جشنواره در بخش صنایع دستی نیز با کاهش محسوس شرکت کنندگان مواجه بود به طوری که تنها 18 استان کشور حضور داشتند این در حالی که در سال گذشته از 30 استان کشور در این نمایشگاه حضور یافته بودند.

,

کاهش قدرت خرید مردم و فروش کم غرفه داران از دیگر نارضایتی های شرکت کنندگان بود که بارها به این موضوع اشاره شد.

,

امسال 48 غرفه آش در کنار 80 غرفه صنایع دستی در این جشنواره حضور داشتند و ۱۳ استان در بخش آشپزی و ۱۷ استان در بخش صنایع دستی حضور داشتند.

,

با وجود اینکه هر ساله مراسم اختتامیه برای این جشنواره برگزار می شود اما امسال مراسمی برگزار نشد.

,

این جشنواره که قرار بود تا 27 مرداد برگزار شود با تمدید دو روزه در بخش آش تا پایان روز ۲۹ مردادماه این جشنواره ادامه یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه