اخبار داغ

فرمانده کل سپاه:

امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی است

امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی است
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت خلیج فارس در دست قدرت نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این امنیت وارد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در حاشیه همایش تعالی اساتید و نخبگان بسیجی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود چند سالی است که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری جهت ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه امام رضا (ع) و قرارگاه شهید برونسی وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تلاش‌ برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد ادامه دارد و به پدیده‌ای فراگیر تبدیل شده است که خوشبختانه چند روز گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های ورزشی و پارک توسط شهرداری مشهد در مناطق کم برخوردار بودیم.

,

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مردم همواره رکن اساسی مقاومت انقلابی علیه دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر وقت دیگری نقش مردم تعیین کننده است و نقشی که امروز ملت با اتصال به مقام معظم رهبری دارند، برجسته‌تر از هر وقت دیگری است زیرا دشمن به دنبال اعمال فشار روی مردم است.

,

وی افزود: این مردم هستند که می‌توانند مانند گذشته و حال با صبر انقلابی و پیروی از رهبری پاسخ ناامیدکننده به دشمن و آنها را متوقف و شکست دهند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است، گفت: امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این امنیت وارد کنند.

,

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این اقدامات در جهت رشد قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی است و روز گذشته نیز یکی از روزهای موفق این ملت و کشور بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه