اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین:

بیش از ۸۰ موکب در اربعین امسال به زائران خدمات رسانی می‌کنند

بیش از ۸۰ موکب در اربعین امسال به زائران خدمات رسانی می‌کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: امسال در ستاد اربعین حسینی ۸۱ موکب ثبت شده داریم که رشد خوبی داشته در حالی که سال گذشته تعداد ۶۸ موکب داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند در گفت و گو با  شاخص، اظهار کرد: رسانه به عنوان یکی از بازوهای پرقدرت ستاد عتبات عالیات می‌تواند با انتشار و بازنشر این اخبار، مردم را نسبت به این موضوعات مطمئن‌تر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال ۹۷ توانست ۹۶ درصد تعهدات خود را عملی کند، افزود: امسال برای ستاد اربعین حسینی ۸۱ موکب ثبت شده داریم که رشد خوبی داشته است در حالی که سال گذشته ۶۸  مورد بود و این نشان می دهد علی رغم مسائل و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد مردم ارادت  و علاقه خاصی به امام حسین دارند.

,

اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم قزوین

, اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم قزوین,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم به ستاد عتبات عالیات قزوین خبر داد و بیان کرد:با پیگیری‌هایی صورت گرفته ۲  مدرسه برای مدت ۲۰ سال به ستاد اربعین تحویل شد که نگهداری رنگ امیزی و بهسازی مدارس برعهده ستاد باشد و در عین حال محل اسکان در کربلا ستاد مردمی است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:  از این جهت این خبر مهمی است که در عراق ۱۲ مدرسه در اختیار مردم قرار داده‌اند که ۲ مورد از آنان در شهر کربلا به مردم قزوین تخصیص یافته است.

,

کبودوند در پایان گفت: لذا امسال امیدواریم ستاد اسکان هم استانی‌ها در ایام اربعین حسینی بهتر از سال‌های گذشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه