اخبار داغ

گزارشی از ساخت کانون فرهنگی اسدآباد؛

پروژه‌ای که بعد از ۲۰ سال دوباره جان گرفت

پروژه‌ای که بعد از ۲۰ سال دوباره جان گرفت
پروژه کانون فرهنگی تربیتی اسدآباد با ۲۰ سال قدمت همچنان بلاتکلیف مانده بود، چند روزی است که بار دیگر جان گرفته و در حال تکمیل است و بنا به گفته مسئولان تا پایان اسفند ماه به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ورودی شهر اسدآباد را که بنگری، ساختمانی نیمه کاره در این منطقه رها شده و نما و سیمای شهر را بهم ریخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ساختمانی که قرار بود با عنوان کانون فرهنگی تربیتی شکل بگیرد، اما سالها از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد و تا چند سال اخیر به چشم مسئولان نیامده است.

,

این پروژه شاید یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان اسدآباد باقدمت حدود ۲۰ ساله است که در دوره خدمت خاتمی ریاست جمهور هشتم ایران کلنگ زنی شد تا سال ۸۸ تا مرحله سفتکاری آن هم پیش رفت اما تکمیل آن رها شد.

,

جالب است که در پی اجرای عملیات پروژه کانون فرهنگی شهید طائفی اسدآباد سه رییس جمهور، چندین مدیرکل، استاندار ، فرماندار، رییس آموزش وپرورش و نماینده مجلس مشغول خدمت شدند و اگرچه بارها در سفرهای استانی مسئولان کشوری و استانی بازدیدهایی از آن داشتند، اما همچنان بلاتکلیف مانده بود که چندروزی است تکمیل آن قوت گرفته است .

,

البته در سال جاری به اصرار نماینده مردم در مجلس چند معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی در سفرهایی که به اسداباد داشتند، قول مساعد برای تکمیل آن را داده اند و بنا به گفته رئیس آموزش وپرورش این شهرستان تا پایان اسفند قابل بهره‌برداری خواهد بود .

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این زمینه به خبرنگار عصرهمدان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۰ آغاز و تا سال ۸۸ تکمیل آن رها شده بود.

,

غلامرضا همایی لطیف گفت: این پروژه حدود ده سال بلاتکلیف مانده بود که با پیگیری های آقای رنجبرزاده نماینده مردم و سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس تأمین اعتبار شد.

,

وی با بیان اینکه بعداز بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی از این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار اولیه را برای تکمیل آن اختصاص داده شد، گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله نماکاری است و پیش بینی می‌شود که تا پایان اسفند امسال به اتمام برسد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این پروژه به دلیل عدم تکمیل شدن بلا استفاده مانده بود و قرار بود که از دست آموزش و پرروش خارج شود که با پیگیری های ما برای تکمیل ساخت آن تلاش کردیم این اتفاق رخ ندهد.

,

وی بابیان اینکه این پروژه می‌تواند هم برای فرهنگیان و هم دانش آموزان قابل استفاده باشد، گفت: نباید فرصت تکمیل آن را در سالهای گذشته از دست می‌دادیم .

,

فرماندار شهرستان اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به وضعیت پروژه کانون شهید طائفی اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های نیمه تمام و با اولویت اول شهرستان برای تکمیل است.

,

مجید درویشی افزود: درصورتی که آموزش و پرورش این پروژه را جز پروژه های تکمیلی قرار داده باشد، ماهم در اولویت تأمین اعتبار قرار خواهیم داد.

,


انتهای پیام/ن

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه