اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان:

امروز بسیج پرچمدار جریان انقلابی و ارزشی در حوزه فضای مجازی است

امروز بسیج پرچمدار جریان انقلابی و ارزشی در حوزه فضای مجازی است
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه باید از موضع انفعالی در فضای مجازی خارج شویم و موضع تهاجمی را پیش بگیریم گفت: امروز بسیج پرچمدار جریان انقلابی و ارزشی در حوزه فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حسین ربیعی صبح  امروز در نشست خبری که در ساختمان سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان برگزار شد با بیان اینکه نخستین دوره توانمندسازی گروههای تولید محتوای شبکه سایبری مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دوم تا چهارم شهریور در دانشگاه شهید مقصودی (دانشگاه فرهنگیان) همدان برگزار می شود، اظهار داشت: اساتید برجسته کشوری در حوزه رسانه و فضای مجازی، گرافیک و طراحی، جریان شناسی سیاسی، مهارت های طنز پردازی و سوژه یابی در همدان حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: با توجه به ظرفیت استان همدان در حوزه فضای مجازی میزبانی این دوره توانمند سازی را به همدان دادند.

,

, ,

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه ۴۰۰ نفر از فعالین رسانه و فضای مجازی سراسر کشور در همدان برای این دوره حضور خواهند داشت عنوان کرد: جنگ اصلی امروزه در حوزه فضای مجازی است و دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به میدان آورده است.

,

ربیعی اضافه کرد: همانطور که دشمن را در دوران دفاع مقدس شکست دادیم در این حوزه هم دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.

,

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان در ادامه با بیان اینکه امروز بسیج پرچمدار جریان انقلابی و ارزشی در حوزه فضای مجازی است تاکید کرد: امروزه باید از موضع انفعالی در فضای مجازی خارج شویم و موضع تهاجمی را پیش بگیریم.

,

ربیعی خاطر نشان کرد: لازمه حضور فعال و اثر گذار در حوزه فضای مجازی به تعبیر رهبر انقلاب تمرکز در تصمیم گیری جدیت در اجرا، هماهنگی میان دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری و تعارض است.

,

, ,

وی با بیان اینکه فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان و سبک زندگی شده است گفت: باید از این فضا حراست کنیم و با یک اقدام انقلابی و حهادی، دشمن را از آن خارج کنیم.

,

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان بیان کرد: فضای مجازی در استان همدان در اختیار جریان انقلابی و ارزشی است و در تقابل هایی که با دشمن در عرصه فضای مجازی در طول سال های اخیر داشتیم همواره پیروز میدان بودیم.

,

ربیعی افزود: در هماوردی که با جریان ضد انقلاب، برانداز، معاند و منافقین و ... داشتیم جریان ارزشی غالب بوده است.

,

وی اظهار کرد: همانطور که بسیجیان را در عرصه های خدمت رسانی از قبیل سیل، زلزله و جاهای مختلف میبینیم، در حوزه فضای مجازی نیز بسیجیان حضور اثرگذار دارند.

,

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه زیر ساخت های شبکه ملی اطلاعات در اختیار حاکمیت و دولت است تاکید کرد: بارها اعلام کردیم که سازمان فضای مجازی بسیج آمادگی دارد تا در این حوزه به کمک دولت در ایجاد زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات بشتابد.

,

, ,

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین ع استان همدان اظهار داشت: فضای مجازی باید مدیریت شود و نظارت در این فضا لازم و ضروری است و کسی موافق فیلترینگ نیست اما باید مدیریت شود.

,

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای قطعی در استقبال از پیام رسان های داخلی، بحث اعتماد به این پیام رسان ها اصلا مطرح نبود گفت: بیشتر بحث فنی و حمایت دولت در حوزه زیر ساختی مطرح است.

,

در ادامه محسن احمدی، مسئول روابط عمومی تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سازمان بسیج با بیان اینکه چون همدان ظرفیت بالایی در حوزه فضای مجازی دارد ما میزبانی این دوره را به همدان واگذار کردیم گفت: همدان در حوزه تولید محتوا، تصمیم گیری و داشتن نیروی توانمند دارای ظرفیت بزرگی است.

,

وی با بیان اینکه تصوری که ما از همدان در جنگ نرم داشتیم همانند تصور ما از دوران دفاع مقدس بود افزود: امیدواریم شاهد یک دوره خوب، با برنامه و منظم در همدان باشیم که برکات آن را خواهیم دید.

,

, ,

در انتهای این مراسم از پوستر این دوره در جمع خبرنگاران رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه