اخبار داغ

رئیس هیئت کاراته شهرستان اردل خبر داد؛

کسب 8 مدال توسط کاراته کاران اردلی در مسابقات شوتوکان قهرمانی کشور

کسب 8 مدال توسط کاراته کاران اردلی در مسابقات شوتوکان قهرمانی کشور
رئیس هیئت کاراته شهرستان اردل گفت: کاراته کاران نوجوان و جوان اردلی در جریان مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان کشور موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صالحی رئیس هیئت کاراته شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظها داشت: در جریان مسابقات کاراته قهرمانی شوتوکان کشور که در چهار رده سنی و در ساری برگزار شد، کاراته کاران اردلی موفق به کسب دو مدال نقره و شش مدال برنز شدند.

صالحی با بیان اینکه 11 نفر از کاراته کاران اردلی در این مسابقات شرکت کردندافزود:اکثر شرکت کنندگان در این دوره برای اولین بار در مسابقات شرکت کردند که جای خوشحالیست که این جوانان و نوجوانان ورزشی با توجه به اینکه رقبای آنها در سطح کشوری بودند  توانستند این افتخارات را کسب کنند.

وی اظهار کرد:انتظار است مسئولین ورزشی استان و شهرستان با توجه به اینکه جوانان ورزشی این شهرستان علاقه زیادی به کاراته دارند و در این رشته  توانستند مقام های کشوری و استانی کسب کنند برای پیشرفت جوانان به این رشته ورزشی حمایت بیشتری کنند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان اردل به بی انگیزگی بسیاری از مربیان اشاره کرد و افزود:متاسفانه مربیان کاراته حمایت نمی شوند و پشتوانه ای هم ندارند که همین مسئله باعث بی انگیزه شدن آن ها شده است.

وی تصریح کرد:وقتی که مربیان، دیگر کار نکنند و انگیزه ای نداشته باشند، به مرور کاراته شهرستان و استان هم ضعیف می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز , .,
,
,
,
,
,
,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه