اخبار داغ

امام جمعه موقت اهواز:

مردم بین عملکرد دولت‌ها و حقانیت نظام اسلامی تفکیک قائل می‌شوند/ نتیجه برجام این شد که بعد از شش سال می‌گویند اشتباه کردیم

مردم بین عملکرد دولت‌ها و حقانیت نظام اسلامی تفکیک قائل می‌شوند/ نتیجه برجام این شد که بعد از شش سال می‌گویند اشتباه کردیم
امام جمعه موقت اهواز گفت: البته الان مردم به بلوغی رسیده‌اند که بین کارهای دولت و حقانیت نظام تفکیک می‌کنند و عملکرد دولت‌ها مساوی با عدم حقانیت نظام نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه دولت اسلامی محصول رأی مردم است و بستر این رأی را نظام اسلامی فراهم کرده است، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کنونی محصول انتخاب ما است و ربطی به نظام اسلامی ندارد؛ کاری که نظام کرد این بود که تضمین کرد که مردم آزادانه بتوانند رأی بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی ادامه داد: البته الان مردم به بلوغی رسیده‌اند که بین کارهای دولت و حقانیت نظام تفکیک می‌کنند و عملکرد دولت‌ها مساوی با عدم حقانیت نظام نیست.

,

امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم فهمیده‌اند که برخی دولت‌ها خودشان را با سیاست‌گذاری رأس نظام اسلامی مطابق نمی‌کنند؛ مثلا رهبر انقلاب می‌فرمایند اعتماد نکنید اما می‌روند با جان کری قدم می‌زنند که نتیجه‌اش این بشود که بعد از شش سال دبیر شورای امنیت ملی بگوید ما اشتباه کردیم برجام را امضا کردیم، در حالی که این را رهبر انقلاب همان اول به آن‌ها گفته بودند.

,

حاجتی خاطرنشان کرد: آن چیزی که خیلی خسارت‌بار است نسیان و غفلت است و وظیفه جبهه انقلاب است که این نسیان‌ها را برطرف کند؛ این وظیفه جبهه انقلاب اسلامی است که آن چیزی که رهبر انقلاب فرمودند یعنی دولت جوان حزب‌اللهی سر کار بیاید، دولتی که هم و غمش اجرای سند 2030 در بخش اموزش نباشد.

,

وی افزود: باید آتش به اختیار عمل کرد و مردم را روشن کرد، مردم الان هم به جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و این طور نیست که مردم با گذر زمان به اصل نظام بدبین شده باشند یا سلب اعتماد شده باشد؛ امروز هم مردم در جمهوری اسلامی هیچ نظامی را بیش از نظام جمهوری اسلامی حامی حقوق حقه خودشان نمی‌دانند اما نسبت به عملکرد دولت‌ها سرخورده شده‌اند.

,

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مدیریت رهبر انقلاب فوق استراتژیک است، عنوان کرد: سیره رهبر انقلاب همانند سیره امام است، امام فرمودند مردم به بنی‌صدر رأی دادند خودشان باید بفهمند بنی‌صدر کی است و من بنی‌صدر را عزل نمی‌کنم. همان اول امام فرمودند ولایت فقیه دیکتاتوری نیست، ولایت فقیه ضامن رأی مردم است و من از رأی مردم و از کشور حراست می‌کنم.

,

حاجتی ادامه داد: در ماجرای بنی‌صدر شهید بهشتی متحمل زحمات زیادی شد اما امام باز هم صبر پیشه کرد؛ امام فرمود من با نخست وزیری بارزگان هم موافق نبودم اما صبر کردند تا مردم به این رشد برسند. رهبر انقلاب هم تجربه تلخ برجام را پذیرفتند اما مردم به درس مهمی برسند.

,

وی با انتقاد از عملکرد خسارت‌بار وزیر خارجه در جریان مذاکرات و برجام، تأکید کرد: من همان موقع در نماز جمعه به ظریف گفتم که تو خیلی اشتباه کردی و خیلی کار بدی کردی؛ به او گفتم که تو موجب وهن انقلاب اسلامی در مقابل دوستداران انقلاب اسلامی شدی و این قدم زدن تو با وزیر خارجه آمریکا خیلی نابجا بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه