اخبار داغ

فرماندار سبزوار:

هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است/ افتتاح 82 پروژه عمرانی در سبزوار

هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است/ افتتاح 82 پروژه عمرانی در سبزوار
فرماندار سبزوار گفت: دشمن با هدف نا کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب دست به عملیات‌ روانی می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد برادران صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس شهیدان سبزوار به مناسبت آغاز هفته دولت با اشاره به ایجاد جنگ روانی که در چند سال اخیر در برابر  نظام جمهوری اسلامی ایجادشده است اظهار داشت: دشمنان انقلاب با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی،زیر سؤال بردن دستاوردهای کشور و همچنین ایجاد نا امیدی اقدام به عملیات روانی و سیاه نمایی در کشور می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه افزایش روز افزون اقتدار سیاسی کشور و نفوذ آن در منطقه و جهان نشان از شکست عملیات و توطئه‌ها علیه ایران است تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون خطرات و گردنه‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است و امروز هم برای عبور از این خطرات نیاز به همبستگی بین مردم و مسئولین نیازمند هستیم.

,

برادران در ادامه با بیان اینکه این پیشرفت‌ها و دستاوردها در گرو جان‌فشانی و رشادت شهدا و رزمندگان به‌دست‌آمده است، تأکید کرد: وظیفه همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی حفظ استقلال،آزادی و پاسداشت خون شهدای نظام اسلامی است.

,

فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به افتتاح 82 طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار به مناسبت هفته دولت افزود: این طرح‌ها با هزینه‌ای بالغ بر هشت‌صد و ده میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و افتتاح‌شده است.

,

وی در ادامه به اهم پروژه‌های افتتاح‌شده در این هفته اشاره کرد و افزود: پروژه آب‌رسانی به شهر ششتمد با هزینه‌ای بالغ بر 150میلیارد ریال مرمت و بازسازی قنوات با هزینه 80 میلیارد ریال و همچنین افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور با اعتبار یکصد و بیست میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها خواهد بود.

,

برادران همچنین از کلنگ زنی و افتتاح 60 پروژه در هفته دولت در سبزوار خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه